اسلامی در گفت وگو با خبرنگاران: مهم ترین دستاورد انقلاب، عزت ملی و خودباوری است

به گزارش طفره، وزیر راه و شهرسازی گفت: ما امروز جزو معدود کشور های مشخص نماینده در دنیا هستیم و به همین دلیل که مشخص نماینده هستیم با ما دشمنی می نمایند.

اسلامی در گفت وگو با خبرنگاران: مهم ترین دستاورد انقلاب، عزت ملی و خودباوری است

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، درباره مشارکت سیاسی مردم، قبل و بعد از انقلاب، گفت: مردم ما با ایمان به رهبری حضرت امام، به ایشان روی آوردند و با اعتمادی که به وعده الهی داشتند و تبعیت از سخنان امام راحل در صحنه حاضر شدند و حماسه 22 بهمن را که معجزه قرن نام گرفت؛ آفریدند.

اسلامی در ادامه گفت: مردم ایران توانستند با ایثار و جان فشانی خود برای تحقق شعار انقلاب اسلامی که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، در راه خود پیروز شده و انقلاب را به پیروزی برسانند.

وی با بیان اینکه مردم ایران، هنوز هم پس از 40 سال همان مردم هستند، گفت: آنان با شور، شوق و با همان ایمان، لحظات گوناگونی را خلق کردند و برای مشارکت در سرنوشت خود و کشورشان در صحنه های مشخص نماینده حاضر شدند. این صحنه ها همچون حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، روز قدس و یا در انتخابات جلوه هایی از مشارکت مردم هستند که موجبات سرافرازی و اقتدار کشور را فراهم می نمایند.

وزیر راه و شهرسازی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را عزت ملی و خودباوری دانست و اضافه کرد: ما امروز جزو معدود کشور های مشخص نماینده در دنیا هستیم و به همین دلیل که مشخص نماینده هستیم با ما دشمنی می نمایند. به این دلیل که ایستادگی می کنیم و بر اصول خود پایبند هستیم با ما دشمنی می نمایند.

اسلامی با تاکید بر اینکه؛ این دستاورد انقلاب اسلامی است که خودباوری برای ما عزت آفرین شده است؛ گفت: بحمدالله پس از انقلاب، از لحاظ مادی و معنوی و در عرصه های مختلف پیشرفت و دستاورد هایی داشته ایم. اگرچه کاستی هایی وجود دارد ولی آن چیزی که مهم است، دیدن این کاستی ها و وجود اراده برای رفع کردن آن هاست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 1389

به "اسلامی در گفت وگو با خبرنگاران: مهم ترین دستاورد انقلاب، عزت ملی و خودباوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی در گفت وگو با خبرنگاران: مهم ترین دستاورد انقلاب، عزت ملی و خودباوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید