استفاده از فناوری بلاک چین برای رمزگذاری مکالمه و پیامک تلفنی

به گزارش طفره، محصول Pundi X Xphone در نمایشگاه CES 2019 نظر کارشناسان را به خود جلب کرد.

استفاده از فناوری بلاک چین برای رمزگذاری مکالمه و پیامک تلفنی

به گزارش خبرنگاران، این گوشی اندرویدی از فناوری بلاک چین استفاده می نماید تا مکالمه و ارسال و دریافت پیامک را روی گوشی رمزگذاری کند.

آنچه در نمایشگاه عرضه شد، نمونه اولیه از سوی کمپانی پوندی ایکس بود تا نشان دهد فناوری بلاک چین فقط برای ارز مجازی تعریف نشده و کارایی های دیگری هم دارد.

مارکوس لبلانک مدیر اجرایی کمپانی می گوید این گوشی تا فصل سوم سال عرضه تجاری نخواهد شد و سازندگان هنوز در حال آپدیت مشخصات سخت افزاری داخل گوشی هستند.

به گفته وی گوشی در حالت معمولی مانند یک گوشی اندرویدی کار می نماید اما با سوئیچ کردن روی حالت بلاک چین، سیستم رمزگذاری آن فعال شده و به صورت نرم افزاری مکالمه و پیامک را تحت پوشش خود قرار می دهد. در این حالت برای دریافت برقراری مکالمه یا ارسال و دریافت پیامک از نودهای شبکه (trusted nodes) استفاده می نماید تا پس از دریافت تأییدیه عملیات دریافت و ارسال دیتا و صوت انجام گردد.

درواقع یک مینی اینترنت داخل اینترنت گوشی ایجادشده و دسترسی به وسیله VOIP فراهم می گردد و دیتا روی پروتکل FXTP:// فراوری و ذخیره می گردد. هر گوشی یک شناسه یونیک و اختصاصی دارد که امنیت دریافت و ذخیره دیتا و صوت را بر عهده دارد.

با تور چین همراه شوید

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 830

به "استفاده از فناوری بلاک چین برای رمزگذاری مکالمه و پیامک تلفنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از فناوری بلاک چین برای رمزگذاری مکالمه و پیامک تلفنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید