60 پروژه بهداشتی و درمانی در استان بوشهر افتتاح می شود

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران، قاسم جان بابایی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از بخش های مختلف بیمارستان معین نفت زینبیه شهر خورموج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش داریم همه شهرهای استان را ببینیم و ضمن بررسی کمبودها و کاستی هایی که هست از پروژه های نیمه کاره ای که باید افتتاح شود نیز بازدیدی داشته باشیم.

60 پروژه بهداشتی و درمانی در استان بوشهر افتتاح می شود

وی افزود: تعداد 60 پروژه در حوزه بهداشت و درمان در سطح استان بوشهر ظرف یک ماه آینده افتتاح خواهد شد.

وی از افزودن تعداد 44 تخت جدید به ظرفیت بیمارستان معین نفت زینبیه خورموج به عنوان تنها سایت سنترال تروما در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر با تعداد 73 تخت در این بیمارستان خدمات دهی صورت می گیرد که به زودی این تعداد به 117 تخت افزایش می یابد.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: چنانچه راه اندازی سایت سنترال ترومای بیمارستان معین نفت خورموج محقق شود، تنها سایت سانت تروما در استان بوشهر خواهد بود که باعث جذب متخصصین ارتوپد، جراح نوروسرجری و مغز و اعصاب و همچنین چشم پزشک نیز خواهد شد که می تواند بیماران سایر شهرستان های همجوار را نیز تحت پوشش خدمات درمانی خود قرار دهد.

جان بابایی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای افزایش ظرفیت بخش آی سی یو بیمارستان زینبیه بیان داشت: پروژه ساخت بخش آی سی یو بیمارستان معین نفت شهر خورموج با ظرفیت تعداد 6 تخت در متراژ 420 مترمربع آغاز شده و در حال حاضر نیز با تعداد 2 تخت آی سی یو به بیماران خدمات درمانی ارائه می دهد.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به افزودن بخش ان آی سی یو به بیمارستان زینبیه شهر خورموج گفت: به زودی مراحل احداث فضایی به مساحت 210 مترمربع جهت راه اندازی تعداد 2 تخت آی سی یو نوزادان و تعداد یک تخت مراقبت Post ICU آغاز می گردد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 21 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 24

به "60 پروژه بهداشتی و درمانی در استان بوشهر افتتاح می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 پروژه بهداشتی و درمانی در استان بوشهر افتتاح می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید