طراحی سایت: گنبد نمکی قم به سایت گردشگری تبدیل می گردد

به گزارش طفره، گنبد نمکی قم برای ایجاد سایت گردشگری به زودی به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم واگذار می گردد.

طراحی سایت: گنبد نمکی قم به سایت گردشگری تبدیل می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

عیسی رضایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت:

با مطالعات صورت گرفته اندازه اعتبار و ظرفیت ها به زودی تعیین می گردد و این اثر گرانقدر تبدیل به سایت گردشگری می گردد تا در اختیار علاقه مندان به طبیعت گردی قرار بگیرد.

رضایی اضافه نمود که گنبد نمکی قم تنها گنبد نمکی متقارن ایران محسوب می گردد، زیبایی و تنوع رنگ و قندیل هایی که در این گنبد وجود دارد تا به امروز گردشگرهای زیادی را به این شهر کشانده است، چرا که یکی از 20 گنبد نمکی پرجاذبه طبیعی کشورمان محسوب می گردد.

او ادامه داد:

یکی از دغدغه های ما در زمینه حضور گردشگری این است که در شهر ماندگاری ندارند در حالی که اگر جاذبه های گردشگری گنبد نمکی معرفی گردد، بی شک گردشگران زیادی از اقصی نقاط جهان به این شهر خواهند آمد.

رضایی با تاکید بر لزوم محافظت از این پتانسیل گردشگری قم گفت:

باید میراث فرهنگی قم مدیریت گنبد نمکی را برعهده بگیرد تا با سرمایه گذاری بخش خصوصی، بتوان به نحو مطلوب از این مکان بهره برداری کرد.

او اضافه نمود:

خوشبختانه در گفت وگویی که با سیدمهدی صادقی، استاندار محترم قم درباره گنبد نمکی داشته ایم، نگاه مثبتی به استفاده از این ظرفیت برای توسعه رونق گردشگری داشتند تا این جاذبه گردشگری منحصر به فرد به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری واگذار گردد.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 17609

به "طراحی سایت: گنبد نمکی قم به سایت گردشگری تبدیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: گنبد نمکی قم به سایت گردشگری تبدیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید