کشته شدن رئیس ستاد کل ارتش تایوان در حادثه سقوط بالگرد

به گزارش طفره، وزارت دفاع تایوان از کشته شدن رئیس ستاد کل ارتش این کشور در حادثه صبح امروز (پنجشنبه) سقوط یک فروند بالگرد در شمال این کشور شرق آسیا اطلاع داد.

کشته شدن رئیس ستاد کل ارتش تایوان در حادثه سقوط بالگرد

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت دفاع تایوان در بیانیه ای مرگ رئیس ستاد کل ارتش این کشور در حادثه صبح امروز (پنجشنبه) سقوط بالگرد در شمال تایوان را تأیید کرد.

از طرف دیگر رسانه های چینی گزارش کردند که هشت نفر از جمله رئیس ستاد کل ارتش تایوان در حادثه سقوط یک فروند بالگرد در شمال این کشور جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک به نقل از رسانه های چینی گزارش کرد، یک فروند بالگرد بلک هاوک با 13 سرنشین، صبح امروز (پنجشنبه) در منطقه ای کوهستانی خارج از شهر تایپه سقوط کرد.

بنا بر گزارش های اولیه، دستکم 11 نفر در این حادثه نجات یافتند اما وزارت دفاع تایوان سپس اعلام نمود که تنها پنج نفر از این سانحه جان سالم به در برده اند و سرنوشت هشت نفر دیگر نامعلوم است.

در عین حال، چاینا دیلی گزارش کرد که دستکم هشت نفر از جمله شن یی مین رئیس ستاد کل ارتش تایوان جان خود را در حادثه سقوط بالگرد از دست دادند.

وزارت دفاع تایوان سپس در خبری، مرگ این مقام عالیرتبه نظامی را در حادثه سقوط بالگرد تأیید کرد.

پایگاه خبری تایوان نیوز، به نقل از ارتش تایوان گزارش کرد که تعدادی از مسافران شامل مقام های عالیرتبه ستاد کل ارتش تایوان بودند که البته وزارت دفاع این کشور شرق آسیا هنوز خبر چاینا دیلی در مورد مرگ هشت تن در این حادثه را تأیید نکرده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 7091

به "کشته شدن رئیس ستاد کل ارتش تایوان در حادثه سقوط بالگرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشته شدن رئیس ستاد کل ارتش تایوان در حادثه سقوط بالگرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید