پرسپولیس می تواند با حامد لک قهرمان گردد؟

به گزارش طفره، حامد لک سنگربان نا آماده و پر اشتباه این روز های پرسپولیس را می توان مقصر اصلی این تساوی دانست. او شاید اگر آن خروج مرگبار و عجولانه را نداشت دروازه پرسپولیس تا انتها بسته می ماند و شاگردان یحیی گل محمدی با گل مارادونایی حامد پاکدل سه امتیاز بازی را با خود به تهران می آوردند. اما این اتفاق رخ داد و کیروش استنلی برترین بهره را از اشتباه لک برده و گل مساوی را وارد دروازه پرسپولیس کرد. گلی که ممکن است هفته انتهای لیگ را بزای علاقمندان پر شمار پرسپولیس غم انگیز و حسرت بار کند.

پرسپولیس می تواند با حامد لک قهرمان گردد؟

پرسپولیس در فصل جابجایی و شاید در همان ابتدای فصل فکری برای قفس توری خود می کرد چرا که لک با تمام تفاوت هایی که با آن گلر شناخته شده در تیم های سطح پایین و معمولی پیدا نموده، اما در مقدار های تیمی همانند پرسپولیس نبوده و نیست. او فصل قبل را در حالی به خاتمه رساند که ذخیره مطمئنی همانند رادوشوویچ را تهدیدی برای جایگاه خود می دید، اما با جدایی این سنگربان کروات دیگر آن انگیزه و کوشش برای بهتر بودن را در لک نمی بینیم. این می تواند در آینده مسائل بیشتری را برای سرخ پوشان به وجود آورد.

یقینا به هفته های خاتمهی که نزدیک تر شویم کار سخت و سخت تر شده و هر بازیکنی در هر پستی که از تمرکز بالاتری برخوردار باشد درصد موفقیت بیشتری خواهد داشت. چیزی که متاسفانه در رفتارو عملکرد حامد لک چندان دیده نمی گردد.

لک برای رسیدن به آن هارمونی و آرامش گمشده نیازمند روانشناسی مجرب است تا او را برای ادامه راه و رسیدن قرمز ها به ششمین قهرمانی مهیا کند. در شرایط فعلی نمی توان با سنگربانی که چندان مطمئن نشان نمی دهد بر روی ادامه کورس با رقیب سنتی نگاه مثبت و امیدوارانه ای داشت.

طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 19174

به "پرسپولیس می تواند با حامد لک قهرمان گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس می تواند با حامد لک قهرمان گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید