واکنش بایرن مونیخ به تصمیم فرانس فوتبال؛ کدام تعطیلی؟ حق لواندوفسکی را بدهید

به گزارش طفره، رییس اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در تلاش برای متقاعد کردن فرانس فوتبال برای صرف نظر کردن از لغو مراسم توپ طلا است.

واکنش بایرن مونیخ به تصمیم فرانس فوتبال؛ کدام تعطیلی؟ حق لواندوفسکی را بدهید

به گزارش خبرنگاران مجله فرانسوی فرانس فوتبال که این مراسم را هر ساله برگزار می کند، هفته پیش گفت که باتوجه به تعطیلی زیاد مسابقات باشگاهی فوتبال در سال 2020 به خاطر ویروس کرونا توپ طلای امسال اهدا نخواهد شد.

در همین رابطه کارل هاینس رومنیگه، رییس اجرایی باشگاه بایرن مونیخ برای برگزاری این مراسم در تلاش متقاعد کردن مسئولان فرانس فوتبال است. وی درباره برگزاری این مراسم گفت: به استثنای لیگ فرانسه همه لیگ ها برگزار شدند و به همین خاطر انتظار داریم که مراسم توپ طلا هم برگزار شود تا بهترین بازیکن انتخاب شود.

وی اعلام نمود: لغو مراسم توپ طلا روی لواندوفسکی تاثیر منفی می گذارد. او فصل درخشانی را پشت سر گذاشت و توانست 34 گل در بوندسلیگا به ثمر رساند. شاید او بهترین فصل دوران فوتبالی اش را تجربه کرده باشد. متاسفانه از شانس بد این بازیکن فرانس فوتبال اعلام نموده که توپ طلای امسال را اهدا نمی کند.

رومنیگه در پایان گفت: ما از این تصمیم غیر عادلانه خشنود و راضی نیستیم. من قول می دهم که با جیانی اینفانتینو رئیس فیفا صحبت کنم تا او مسئولان فرانس فوتبال را متقاعد به برگزاری این مراسم کند.

  • فرانس فوتبال بیانیه داد | 2020 توپ طلا اهدا نمی شود | بارسلونا می دانیم چه کسی بهترین است
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 10093

به "واکنش بایرن مونیخ به تصمیم فرانس فوتبال؛ کدام تعطیلی؟ حق لواندوفسکی را بدهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش بایرن مونیخ به تصمیم فرانس فوتبال؛ کدام تعطیلی؟ حق لواندوفسکی را بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید