واکسن آدامسی و پاستیلی کرونا در روسیه

به گزارش طفره، روسیه علاوه بر واکسن آدامسی و پاستیلی انستیتو تحقیقاتی گامالیا در حال ساخت یک واکسن به شکل قطره بینی برای بچه ها زیر 17 سال است.

واکسن آدامسی و پاستیلی کرونا در روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

روسیه تا به امروز سه واکسن کرونا به بازار عرضه نموده است که مهم ترین آن ها واکسن اسپوتنیک است

وزارت دفاع روسیه با همکاری یک مرکز تحقیقاتی که در ساخت واکسن کرونای اسپوتنیک نقش داشت در کوشش برای ساخت واکسنی به شکل آدامس است.

به گزارش وب سایت خبری ریانووستی، وزارت دفاع روسیه با همکاری مرکز علمی و پژوهشی شماره 48 روسیه که در کار ساخت واکسن اسپوتنیک نقش داشت، در کوشش اند واکسنی را فراوری نمایند که به شکل آدامس یا پاستیل های جویدنی باشد.

به گفته یک منبع مطلع در وزارت دفاع روسیه این واکسن پس از مراحل آزمایش انسانی، برای پیشگیری از کرونا در برنامه های درمانی قرار می گیرد. رئیس مرکز تحقیقاتی شماره 48 نیز این خبر را تایید کرد، اما درباره اینکه کار ساخت آن در چه مرحله ای است توضیحی نداد.

روسیه تا به امروز سه واکسن کرونا به بازار عرضه نموده است که مهم ترین آن ها واکسن اسپوتنیک است که به کشور های مختلف دنیا نیز صادر شده است. این کشور به دلیل آزمایش های زودهنگام انسانی واکسن، بسیار مورد انتقاد قرار گرفته، اما همچنان در حال ساخت انواع جدید واکسن است.

روسیه علاوه بر واکسن آدامسی و پاستیلی انستیتو تحقیقاتی گامالیا در حال ساخت یک واکسن به شکل قطره بینی برای بچه ها زیر 17 سال است.

پیشتر الکساندر گینزبورگ، رئیس موسسه گامالیا، در ملاقات با پوتین اعلام نموده بود که واکسن این شرکت به شکل قطره بینی در آزمایش های بالینی عوارضی نداشته است و به زودی برای واکسیناسیون بچه ها آماده می گردد.

ایالات متحده، تابستان سال گذشته (2020) موسسه تحقیقاتی شماره 48 روسیه را به همراه دو مرکز نظامی و غیرنظامی دیگر این کشور به دلیل مشارکت در تحقیق در خصوص سلاح های شیمیایی و بیولوژیکی در فهرست سیاه خود قرار داد.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 14740

به "واکسن آدامسی و پاستیلی کرونا در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن آدامسی و پاستیلی کرونا در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید