هرسال تعداد مدال هایمان کمتر از سال قبل می گردد

به گزارش طفره، خبرنگاران/کرمانشاه عضو تیم ملی کانوپولوی ایران پس از کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات کانوپولو کاپ آسیا در چین با نارضایتی از عدم حمایت اقتصادی از ملی پوشان و کاهش مدال های این رشته طی سالهای اخیر، اظهار داشت: شاید مسابقات قهرمانی چین آخرین حضور خیلی از ملی پوشان این رشته در مسابقات برون مرزی بود.

هرسال تعداد مدال هایمان کمتر از سال قبل می گردد

امیرمحمد فتاح پور در گفت و گو با خبرنگاران، سطح این دوره از مسابقات کانوپولو کاپ قهرمانی آسیا را بسیار بالا توصیف کرد و گفت: هرچند در دور مقدماتی با عبور از سد همه تیم ها به عنوان سرگروه راهی مرحله بعدی شدیم و در نیمه نهایی هم مالزی را شکست دادیم، اما در فینال مغلوب ژاپنی ها شدیم و به نایب قهرمانی بسنده کردیم.

وی با یادآوری اینکه تیم ملی کانوپولوی ایران سال گذشته در رقابت های آسیایی به مقام قهرمانی رسیده بود، اضافه کرد: متاسفانه شرایط آب و هوایی نامساعد و بارندگی شدیدی که در روز فینال بود و از سوی دیگر گل زودهنگامی که در ثانیه های ابتدایی بازی خوردیم، باعث شد تا روحیه تیم به هم بریزد و نتوانیم قهرمانی خود را تکرار کنیم.

ملی پوش کرمانشاهی کانوپولوی ایران توضیح داد: در کنار همه این مسائل، تیم ملی ایران با آمادگی 100 درصدی به این مسابقات اعزام نشد و وقفه دو ماهه ای که چندماه پیش در اردوی تیم ملی بوجود آمد نیز عاملی بود تا با سطح آمادگی کمتری نسبت به سال گذشته به مسابقات اعزام شویم.

وی اظهار کرد: در مدتی چندماهی که در اردوها بودیم، شرایط بسیار خوب بود و تجهیزات مناسبی نیز در اختیار داشتیم، اما هیچ حمایت اقتصادی از ملی پوشان در این مدت نشد.

فتاح پور اضافه کرد: در سالهای گذشته تا زمانی که در اردو بودیم، مبلغ ناچیزی به عنوان حقوق به ما پرداخت می شد، اما سال جاری این مبلغ هم حذف شد و اگر هم ورزشکاران در اردو حضور داشتند و برای مسابقات ادامه دادند، تنها به خاطر علاقه خودشان بود.

وی تاکید نمود: زمانی که ورزشکاری مدت چند ماه را در اردوی تیم ملی حضور داشته باشد، در واقع زندگی خانوادگی، تحصیلات، شغل و ... را کنار می گذارد، پس برای همین باید از او حمایت گردد تا با اشتیاق و بدون دغدغه به تمریناتش ادامه دهد.

ملی پوش کانوپولوی ایران توضیح داد: بی توجهی به ورزشکاران مدال آور و ملی پوش در قایقرانی ایران باعث شده تا از سالهای گذشته به مرور تعداد مدال هایمان کمتر گردد و مسابقات سال جاری کانوپولو در چین هم شاید آخرین حضور خیلی از ملی پوشان این رشته در مسابقات برون مرزی بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 5464

به "هرسال تعداد مدال هایمان کمتر از سال قبل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرسال تعداد مدال هایمان کمتر از سال قبل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید