نقش تبسم بر لبان پنج خانواده چند معلولی به همت خیر ایوانی

به گزارش طفره، معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و موسسات خیریه بهزیستی ایلام گفت: یک فرد خیر اهل شهرستان ایوان از توابع این استان در احداث پنج واحد مسکونی ویژه خانواده های دارای عضو چند معلول مشارکت می نماید.

نقش تبسم بر لبان پنج خانواده چند معلولی به همت خیر ایوانی

به گزارش خبرنگار از ؛ نسرین شهبازی معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و موسسات خیریه بهزیستی ایلام گفت :دکتر شهروز رستمی از خیران استان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تعهد پرداخت دو میلیارد ریال یاری نقدی و غیر نقدی در احداث این مجموعه مسکونی مشارکت می نماید.

او ادامه داد: در نشستی که با حضور امام آدینه، فرماندار، شهردار و اعضا مجمع خیران مسکن ساز در شهرستان ایوان تشکیل شد، این فرد خیر تعهد پرداخت این مبلغ یاری را اظهار داشت.

شهبازی اظهار کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت 165 متر مربع که از سوی مسکن و شهرسازی اهدا شده، ساخته و از سوی سازمان بهزیستی کشور نیز برای احداث هر واحد 600 میلیون ریال پرداخت می گردد.

او با تقدیر از اقدام ارزشمند این خیر و سایر یاری ها در ساخت این واحد های مسکونی گفت: ساخت این واحد ها برای نخستین بار توسط خیرین استانی انجام که امید است شاهد یاری سایر افراد خیر برای یاری به مددجویان زیر پوشش باشیم.

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 7466

به "نقش تبسم بر لبان پنج خانواده چند معلولی به همت خیر ایوانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش تبسم بر لبان پنج خانواده چند معلولی به همت خیر ایوانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید