ملت ایران هیچ وقت در مقابل توطئه و تحریم کوتاه نمی آیند

به گزارش طفره، حسین خوش اقبال در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارداشت: با توجه به تهدیدهای رئیس جمهور آمریکا در خصوص اعمال تحریم های جدید در این روز، سال جاری 13 آبان متفاوت تر از سال های گذشته است و ما هم آمده ایم تا در کنار مردم نشان دهیم همواره در کنار ملت هستیم و همیشه از آرمان های امام راحل و خون شهدا دفاع می کنیم.

ملت ایران هیچ وقت در مقابل توطئه و تحریم کوتاه نمی آیند

وی اضافه نمود: با توجه به شرایط جامعه و اینکه ترامپ اعلام نموده که امروز روز تحریم های جدید آمریکا علیه ایران است، امروز بار دیگر شاهد موج خروشان ملت هستیم و تو دهنی به سرکردگان آمریکا خواهیم زد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان ادامه داد: این ملت امروز اعلام می نمایند که همچنان با توجه به تمام تهدیدها و تحریم ها پای انقلاب خود ایستاده اند و در مقابل توطئه ها و تحریم ها هیچ زمانی کوتاه نخواهند آمد.

خوش اقبال یادآور شد: امروز یقیناً این شکوه و عظمت راهپیمایی نشان خواهد داد که مردم همیشه در صحنه هستند و از آرمان های امام راحل و آرمان های انقلاب دفاع خواهند کرد.

وی بیان نمود: حضور مردم استان کردستان امروز به صورت خاص از اهمیت ویژه ای برخوردار است و هنوز راهپیمایی آغاز نشده حضور موج عظیمی از مردم همیشه در صحنه استان کردستان را شاهد هستیم و با توجه به توطئه های ضد انقلاب و استکبار جهانی مردم کردستان امروز حضور معنا داری خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 773

به "ملت ایران هیچ وقت در مقابل توطئه و تحریم کوتاه نمی آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملت ایران هیچ وقت در مقابل توطئه و تحریم کوتاه نمی آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید