مقامات ترکیه به کنسولگری عربستان در استانبول وارد شدند

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران، رسانه های دنیا که از شروع تفتیش کنسولگری عربستان در استانبول با محوریت پرونده ناپدید شدن روزنامه نگار منتقد ریاض به پوشش زنده آن پرداخته اند؛ لحظاتی پیش همراه با انتشار تصاویر این رویداد اعلام کردند که مقامات ترکیه برای ادامه روند مربوط به تحقیق درباره پرونده خاشقجی وارد کنسولگری عربستان شدند.

مقامات ترکیه به کنسولگری عربستان در استانبول وارد شدند

این درحالیست که چندی پیش مقامات سعودی در چارچوب کمیته مشترک تحقیق با همتایان ترکیه ای خود به این مکان وارد گردیده بودند.

پلیس ترکیه نیز از ساعاتی پیش تفتیش کنسولگری ریاض در این شهر یعنی جائی که روزنامه نگار منتقد عربستان پس از ورود به آنجا ناپدید گردیده را شروع نموده است.

رسانه های خبری نیز ساعاتی پیش با انتشار تصاویری اعلام کردند که پلیس ترکیه اطراف این مکان را مسدود نموده است.

گزارش های تصویری در این باره حاکیست که پلیس با قراردادن موانعی در جلوی کنسولگری عربستان در استانبول، از نزدیک شدن خبرنگاران به این مکان جلوگیری می نماید.

به گزارش خبرنگاران؛ جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد محمد بن سلمان و ستون نویس روزنامه واشنگتن پست آمریکا چندی پیش (دوم اکتبر امسال میلادی) به همراه نامزد ترکیه ای خود خدیجه چنگیز برای انجام کارهای ازدواج خود به کنسولگری عربستان در استانبول مراجعه کرد و پس از آن ناپدید شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 211

به "مقامات ترکیه به کنسولگری عربستان در استانبول وارد شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقامات ترکیه به کنسولگری عربستان در استانبول وارد شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید