مقاله: 10 فیلم ترسناک خیلی خوب این سال ها که احتمالا ندیده اید

به گزارش طفره، مناسک محصول نتفلیکس، داستانی درگیرنماینده درباره اختلال اضراب بعد از حادثه دارد که به دلایلی نتوانست مخاطبان مناسبش را پیدا کند و آمار بینندگانش بالا نبود. چهار مرد بعد از مگ دوستشان برای پیاده روی به جنگلی در مناطق اسکاندیناوی می روند، اما وقتی پایشان را در جنگل می گذارند، خود را در میان کابوسی تمام نشدنی می یابند.

مقاله: 10 فیلم ترسناک خیلی خوب این سال ها که احتمالا ندیده اید

او کم کم درگیر موقعیت هایی می گردد که در آن هیچکس آنطور که می کند نیست و هیچ چیز هم همانطور که به نظر می رسد نیست. و وقتی خاتمه قرارداد اجاره را می بندد، درمی یابد برای برگشت به دنیای عادی خودش دیگر خیلی دیر شده.

این مستند آزاردهنده از یک داستان اینترنتی شکل گرفت. چروکیده نام دلقکی است که استخدامش می نمایند تا بچه های شیطان را بترساند. اوایل فقط یک ویدئو از این دلقک موجود بود: تصویری از دوربین مداربسته، که دلقک ترسناک را نشان می داد که از کشوی زیر تخت یک بچه در حال خواب بیرون می آمد. خیلی زود این دلقک تبدیل به افسانه ای اینترنتی شد و ویدئوهای بیشتری از او در آمد.

کارگردانی نا هانگ جین در این فیلم ماورایی و دلهره آور، ثابت می کند که ژانر ترسناک فقط در خون و خون ریزی و نمایش دل و روده آدم ها خلاصه نمی گردد. برعکس، به واکاوی این می پردازد که چه چیزی عمیقا موجب ناراحتی انسان ها می گردد.

منبع مقاله: 10 فیلم ترسناک خیلی خوب این سال ها که احتمالا ندیده اید

انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 17353

به "مقاله: 10 فیلم ترسناک خیلی خوب این سال ها که احتمالا ندیده اید" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: 10 فیلم ترسناک خیلی خوب این سال ها که احتمالا ندیده اید" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 10 فیلم ترسناک خیلی خوب این سال ها که احتمالا ندیده اید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید