مقاله: راهنمای ثبت شرکت در کانادا

به گزارش طفره، معمولا نام این شرکت ها با ترکیب limited (LTD) سرانجام می پذیرد. پس از طراحی بیزنس پلن و انتخاب نام شرکت، می توان مدارک را برای ارزیابی ارسال کرد تا طرح و درخواست سرمایه گذاران مورد آنالیز قرار بگیرد.

مقاله: راهنمای ثبت شرکت در کانادا

از سویی نرخ مالیات شرکت های این کشور از نرخ مالیات فردی بسیار پایین تر است و از سویی دیگر جذب سرمایه در روش مهاجرتی از دیگر برنامه های سرمایه گذاری خارجی کانادا آسان تر است؛ چراکه پس از ثبت شرکت می توان با انتشار اوراق قرضه یا گواهی اشتراکی آن جذب سرمایه کرد. در حالی که در دیگر روش های سرمایه گذاری فرد سرمایه گذار باید متکی به توانایی اقتصادی خود باشد.

درخواست ثبت شرکت در کانادا حدود 200 دلار هزینه دارد؛ امور مربوط به این روش مهاجرتی به وسیله مرکز مدیریت پرونده های آنلاین کانادا مدیریت و نظارت می گردد. علاوه بر این، برای شناسایی نام های احتمالی شرکت و دریافت گزارش NUANS (برای هر جست وجو) حدود 75 دلار هزینه دارد.

دریافت اقامت کانادا به وسیله ثبت شرکت در گام اول احتیاج به طرح جامعی دارد که هدف آن توسعه اقتصاد کشور کانادا باشد. در این طرح اهداف و روش های رسیدن به آن ها، بازارهای مرتبط، بودجه مورد نظر و سود دریافتی از کسب وکار آینده باید به صورت مکتوب معین گردد.

منبع مقاله: راهنمای ثبت شرکت در کانادا

انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 17582

به "مقاله: راهنمای ثبت شرکت در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: راهنمای ثبت شرکت در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید