مقاله: آشنایی با بهترین فستیوال های کانادا، جشنواره های کانادا کی برگزار میشوند؟

به گزارش طفره، معتبرترین و بزرگترین جشنواره آتش بازی در دنیا فستیوال آتش بازی LInternational des Feux Loto-Québec است. این فستیوال کانادایی هر ساله میزبان 3 میلیون تماشاگر است که تقریباً 6000 آتش بازی در هر نمایش را مشاهده می نمایند. هر تابستان، هشت یا نه شرکت فراوری مواد شیمیایی از کشورهای مختلف یک نمایش 30 دقیقه ای موسیقی و آتش بازی را ارائه می دهند و بروی جوایز طلا، نقره و برنز رقابت می نمایند.

مقاله: آشنایی با بهترین فستیوال های کانادا، جشنواره های کانادا کی برگزار میشوند؟

این مراسم دقیقاً از همان دسته رویدادهایی است که شرکت کنندگان در آن یخ می زنند. این فستیوال به صورت سالانه در اوتاوا برگزار می شود و یکی از پر بازدیدترین رویدادهای زمستانی در کانادا است که به مدت سه هفته ادامه می یابد.

هر سال در ماه های ژوئن و جولای شهر مونترال میزبان فستیوال موسیقی جاز است. در مدت این جشن بیشتر از 500 اجرای زنده موسیقی برگزار می شوند و تقریبا سه چهارم آنها رایگان هستند. این فستیوال بزرگ و معروف میزبان حدود 2000 نفر موسیقی دان نامدار از بیشتر از 20 کشور جهان است. در مدت این جشن حدود 2 میلیون عاشق موسیقی از جمله مسافران تور کانادا از سراسر جهان به مونترال در استان کبک می آیند تا از شنیدن موسیقی گوش نواز حرفه ای ها لذت ببرند و با هنرمندان جدید و خوش آتیه آشنا شوند. البته اجراهای زنده موسیقی در این فستیوال محدود به سبک جاز نیست و شما می توانید انتظار شنیدنی دیگر سبک های موسیقی را هم داشته باشید.

منبع مقاله: آشنایی با بهترین فستیوال های کانادا، جشنواره های کانادا کی برگزار میشوند؟

انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 17231

به "مقاله: آشنایی با بهترین فستیوال های کانادا، جشنواره های کانادا کی برگزار میشوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با بهترین فستیوال های کانادا، جشنواره های کانادا کی برگزار میشوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید