فین دوک: ایران حریفی سخت و متفاوت با ویتنام است

به گزارش طفره، سرمربی یک تیم ویتنامی معتقد است تیم ملی کشورش در بازی مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2019 شانس چندانی برابر ایران ندارد.

فین دوک: ایران حریفی سخت و متفاوت با ویتنام است

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران ، فین دوک، سرمربی تیم هانوی ویتنام درباره حضور تیم ملی فوتبال کشورش در جام ملت های آسیا 2019 گفت: فکر می کنم ویتنام دارای بازیکنان باکیفیتی است که در شرایط کنونی بازی های خوبی را ارائه می دهند. پارک هانگ سئو، سرمربی کره ای می تواند با صعود تیم ملی ویتنام به مرحله یک هشتم نهایی کارش را تکمیل کند. دسترسی به این هدف بر اساس مثبت اندیشی و قابل دستیابی است.

وی اضافه نمود: تیم ملی فوتبال ویتنام می تواند در جام ملت های آسیا 2019 دو رقیب اصلی خود شامل عراق و یمن را غافلگیر کند. ایران به اندازه کافی تیم سختی است، زیرا در سطح فنی دیگری نسبت به ویتنام قرار دارند. این نظر من است و شاید در زمین بازی اتفاق های دیگری رخ دهند.

فین دوک ادامه داد: حضور در جام ملت های آسیا به عنوان یک تیم کم اهمیت می تواند شرایط آسان تری را برای بازی نسبت به تیم مطرح و قدرتمند ایجاد کند. سرمربی تیم ملی ویتنام در این رقابت ها نگاه پایین به بالا نخواهد داشت و این بزرگترین خصیصه او است. فوتبال ویتنام بسیار جذاب است و توانسته در رقابت های زیر 23 سال آسیا تیم هایی همانند قطر، عراق و حتی ایران را در سال 2014 میلادی شکست دهد. ویتنام باید با قدرت در جام ملت های آسیا شرکت کند و مرتکب اشتباه نشود. شاگردان پارک هانگ سئو با کسب رتبه دوم جدول رده بندی گروه D یا به عنوان تیم سوم از مرحله گروهی جام ملت های آسیا صعود کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 3059

به "فین دوک: ایران حریفی سخت و متفاوت با ویتنام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فین دوک: ایران حریفی سخت و متفاوت با ویتنام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید