عکس جنجالی جاستین ترودو با هدف منتشر شده است؟

به گزارش طفره، مردی که عکس جنجالی جاستین ترودو را به اشتراک گذاشت معتقد است کانادایی ها باید این عکس را می دیدند. او صراحتا گفته: کانادایی ها حق دیدن آن را داشتند

عکس جنجالی جاستین ترودو با هدف منتشر شده است؟

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، مردی که عکسی را منتشر کرد که در آن جاستین ترودو خود را شبیه به علاء الدین گریم نموده بود، می گوید مردم کانادا باید این تصاویر را می دیدند و او از این کار خود پشیمان نیست.

هفته گذشته تصویری از ترودو که مرتبط با سال 2001 بود منتشر شد و باعث شد که همه نسبت به وی گارد بگیرند. علت این ماجرا این بود که جاستین ترودو در این تصویر برای شبیه شدن به اعراب خود را سیاه نموده بود و منتقدان گفتند این حرکت توهین به نژادهای دیگر است و توهین آمیز محسوب می گردد.

مایکل آدامسون(منتشر کننده این تصاویر) در بیانیه ای کتبی گفت: اوایل این ماه با یک خبرنگار از مجله تایم در رابطه با وجود عکسی که نشان می داد جاستین ترودو چنین لباسی پوشیده صحبت کردم و سپس تصمیم گرفتم این عکس را منتشر کنم. من هرگز عضو یک حزب سیاسی نبوده است و هیچگونه پولی برای انتشار تصویر دریافت ننموده ام. تصمیم من برای ارائه آن به مجله تایم صرفاً با این اعتقاد که مردم کانادا حق دیدن آن را داشتند ، ایجاد شده است.

پس از انتشار این تصاویر بسیاری از رسانه ها مدعی شدند که وی برای دریافت پول یا وابستگی به یک حزب دیگر این تصاویر را پخش نموده بود اما اکنون این فرد می گوید هدفی از انجام این کار نداشته است.

منبع: انتخاب
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 6777

به "عکس جنجالی جاستین ترودو با هدف منتشر شده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس جنجالی جاستین ترودو با هدف منتشر شده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید