طراحی داخلی دو عدد آپارتمان 27 متری بهمراه پلان کف سازی

به گزارش طفره، اگر شما هم بدنبال ایده ای مناسب برای استفاده حداکثری از پلان کوچک خانه حود هستید بهتر است با دقت به طراحی داخلی این دو آپارتمان 27 متری توجه کنید چرا که تواسته اند از فضاهای بسیار محدود در خانه، بیشترین بهره وری را داشته باشند. حتی در این فضای کم هم از رنگ های متنوع و ایده های بسیار جذاب در طراحی داخلی استفاده شده که به این آپارتمان ها هویت و شصیت بخصوصی می دهد. تمام المان هایی که برای یک طراحی هوشمندانه در فضاهای کوچک وجودشان لازم است با دقت در این خانه بکار رفته اند که از مهم ترین آنها می تواند به کمد ها و فضای ذخیره سازی عظیم و جادار اشاره نمود.

طراحی داخلی دو عدد آپارتمان 27 متری بهمراه پلان کف سازی

جهت دریافت مشاوره خدمات محاسبه هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

در کنار استفاده هوشمندانه از کمد های ذخیره سازی، مبلمانی چند حالته با چیدمانی دقیق و سازمان دهی شده قرار گرفته اند که استفاده از آنها را در چنین فضاهای کوچکی بی نهایت سودمند و راحت می نماید. البته هر چقدر هم گه یک پلان هوشمندانه باشد، باز هم باید یک سری چیزها را فدا کرد اما شیکی و استایل ویژه، هیچوفت نباید قربانی شوند. این خانه های کوچک نشان می دهند که حتی محدودترین فضاها هم می توانند لوکس؛ راحت و آرامش بخش باشند. (آشنایی با دکوراسیون خانه دوبلکس کوچک 62 متری با طراحی جالب)

آپارتمان اول از تم رنگی شاد آبی و سبز استفاده می نماید، در ضمن این تم زیبا با تن های روشن وسایل چوبی مانند کفپوش و دیوار چوبی بین کابینت ها در آشپزخانه ترکیب می گردد. با اینکه این خانه پلانی باز دارد اما آشپزخانه بنوعی مستقل و عظیم طراحی شده است. در ادامه سطح کانتر کابینت ها، به میز کار و مطالعه ختم می گردد. مشاهده می کنید که اتاق کار دقیقا زیر تلویزیون قرار گرفته است.

آپارتمان دوم با شجاعت تمام از رنگ های برجسته و شاخص در دکوراسیونش استفاده نموده است. با استفاده از رنگ های متنوع، سانت سانت فضای داخلی این خانه انرژیک و شاد طراحی شده است. نارنجی، آبی، زرد و سبز هر کدام به مقداز زیادی زندگی و تازگی را وارد این فضای بشدت محدود نموده اند. در قسمت آشپرخانه هم از درب های کشویی شیشه ای استفاده شده تا آشپزخانه فصای مخصوص بخود را داشته و در عین حال با سایر فضاها در ارتباط باشد. تخت خواب هم در یک فضای دنج قرار گرفته که با یک پوشش پرده ای کاملا از دید پنهان می گردد تا فضایی کاملا خصوصی شکل بگیرد.

منبع: اتاق
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 11294

به "طراحی داخلی دو عدد آپارتمان 27 متری بهمراه پلان کف سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی دو عدد آپارتمان 27 متری بهمراه پلان کف سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید