شهر خودرو حریف این تیم استقلال نیست، دو تیم سبک متفاوتی دارند

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران، در یکی از بازیهای حساس هفته سیزدهم، تیم فوتبال استقلال در تهران میزبان شهر خودرو است که این بازی به لحاظ صندلی آنها در جدول، برای هر دو تیم و برای دیگر تیم های بالای جدول از حساسیت زیادی برخوردار است.

شهر خودرو حریف این تیم استقلال نیست، دو تیم سبک متفاوتی دارند

در مورد این بازی ایوب اصغرخانی پیشکسوت آبی پوشان در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: شرایط جدول به خوبی گویای حساسیت بالای بازی هست و برای همین دو تیم باید برای پیروزی در این ملاقات سخت کوشش نمایند.

وی اضافه نمود: شهر خودرو یک تیم تدافعی است و بازیکنان آن در ارائه تاکتیک های دفاعی و فوتبال بسته تبحر دارند و برای همین این تیم خیلی سخت و خیلی کم گل می خورد و در مقابل استقلال تیمی تهاجمی است که به راحتی به هر تیمی گل می زند. حال باید دید نتیجه ملاقات یک تیم تهاجمی و یک تیم تدافعی چه می گردد.

اصغرخانی بیان داشت: البته آبی پوشان پیش از این هم تیم هایی که در کارهای تدافعی تبحر داشتند را تسلیم نموده اند و به نظر می رسد برای پیروزی در این بازی هم مسئله ای نداشته باشند.

پیشکسوت آبی ها بیان داشت: در بازی گذشته مقابل سپاهان فرشید اسماعیلی به طور کامل آماده نبود و برای همین میزان خلاقیت و ارسال پاس های کلیدی در خط میانی کم شده بود. اگر اسماعیلی برای این بازی به آمادگی رسیده باشد، قدرت خط میانی و حمله آنها افزایش می یابد.

وی در مورد انگیزه بازیکنان پیشین استقلال در این بازی توضیح داد: این اصلا امری غیر عادی نیست و در همه جهان متداول است بازیکنانی که مقابل تیم های سابق شان بازی می نمایند انگیزه شان بیشتر می گردد و معمولا خطرناک هستند. این قانون نانوشته در مورد اغلب ورزشکاران صدق می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 6358

به "شهر خودرو حریف این تیم استقلال نیست، دو تیم سبک متفاوتی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر خودرو حریف این تیم استقلال نیست، دو تیم سبک متفاوتی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید