سیدجلال حسینی: اولسان تیم سازمان یافته ای است ، با تمام وجود برای برد بازی می کنیم

به گزارش طفره، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اولسان تیم خوبی است و نظم تیمی خوبی دارد.

سیدجلال حسینی: اولسان تیم سازمان یافته ای است ، با تمام وجود برای برد بازی می کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15:30 فردا شنبه در استادیوم الجنوب قطر در ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی می رود.

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از این بازی گفت: فردا روز بزرگی برای هر دو تیم است. اولسان تیم سازمان یافته ای است و نظم خیلی خوبی دارد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: آن ها نظم تیمی خوبی در دفاع دارند، اما ما کوشش کردیم و جنگیدیم تا به اینجا برسیم. امیدوارم فردا تدابیری که سرمربی می گوید را انجام دهیم تا پیروز شویم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره قدرت خط دفاعی این تیم و اینکه آیا این تیم می تواند مقابل اولسان دروازه اش را بسته نگه دارد؟ تاکید نمود: فوتبال ورزش خیلی سختی است. در دوره ای که در قطر بودیم خیلی کوشش کردیم تا به اینجا برسیم. نمی توانیم پیش بینی کنیم چه اتفاقی رخ می دهد.

سیدجلال یادآور شد: می توانیم قول بدهیم با همه وجود برای بردن بازی کنیم. تک بازی برای فینال واقعاً سخت است. امیدوارم نکات فنی بازی را در زمین پیاده کنیم. باید برای پیروزیت تیم کوشش کنیم تا بتوانیم هوادران را شادمان کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 12193

به "سیدجلال حسینی: اولسان تیم سازمان یافته ای است ، با تمام وجود برای برد بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدجلال حسینی: اولسان تیم سازمان یافته ای است ، با تمام وجود برای برد بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید