رییس فدراسیون قایقرانی: از بازگشت جاور خوشحالم، شادی هم برگردد استقبال می کنیم

به گزارش طفره، رییس فدراسیون قایقرانی گفت: بازگشت مهسا جاور و بقیه نفراتی که خداحافظی نموده اند،یاری می نماید تا از داشته هایمان منسجم تر استفاده کنیم.

رییس فدراسیون قایقرانی: از بازگشت جاور خوشحالم، شادی هم برگردد استقبال می کنیم

علیرضا سهرابیان در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص بازگشت دوباره مهسا جاور به ورزش قهرمانی اعلام کرد: بعد از انتخابات فدراسیون قایقرانی با او صحبت کردم و قول مساعد داد به محض اینکه فرزندش از آب و گل در بیاید بر گردد. قبل از آغاز سال جدید هم با من صحبت کرد و این نوید را به من داد که به یاری همسرش که از قهرمانان رشته ووشو است دوباره به ورزش برمی گردد تا افتخارات خود را بیشتر کند. از این موضوع راضی شدم و مطمئنا تمرینات خود را بعد از بحث کرونا آغاز می نماید. آمدن خانم جاور و بقیه نفراتی که خداحافظی نموده اند یاری می نماید تا از داشته هایم به شکل منسجم تری استفاده کنیم.

او در خصوص اینکه محتمل است محسن شادی هم برگردد یا خیر، تاکید نمود: خود او علاقه مند است تمرینات خود را انجام دهد اما او مشغله کاری زیادی دارد و مسائل دیگر باعث شده نتواند وقت زیادی برای تمرینات حرفه ای بگذارد. اما هر زمان آمادگی این را داشته باشد بیاید و در انتخابی ها شرکت کند ما استقبال می کنیم. شادی یکی از شناسنامه های زرین قایقرانی است و باعث افتخار است که مجددا از او استفاده کنیم.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که اردوهای قایقرانی برگزار می گردد یا خیر، توضیح داد: ملی پوشان تمرین خود را می نمایند و ما هم منتظر اعلام ستاد مبارزه با کرونا هستیم که خوابگاه و رستوران را راه اندازی کنیم. البته جان ورزشکاران برای ما عزیز تر از این است که سریعا اردوها آغاز کنیم. از این رو هر زمان امنیت جانی ورزشکاران تضمین و مجوز لازم صادر گردد، ما سریعا اردوها را آغاز خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 9830

به "رییس فدراسیون قایقرانی: از بازگشت جاور خوشحالم، شادی هم برگردد استقبال می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس فدراسیون قایقرانی: از بازگشت جاور خوشحالم، شادی هم برگردد استقبال می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید