روزنه های امید برای ملوان انزلی زنده شد، قوی سپید نزدیک به صدر

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران، در حالی که رقابتهای لیگ دسته اول مثل همواره فشردگی و گرمای خاص خودش را دارد، در بالای جدول رقابت جالبی بین پارس جنوبی جم، استقلال خوزستان، ملوان، طرفدار، فجر سپاسی و مس کرمان در گرفته است و هر هفته ممکن است صدر جدول بین یکی از این تیم ها دست به دست گردد.

روزنه های امید برای ملوان انزلی زنده شد، قوی سپید نزدیک به صدر

در بین تیم های مدعی این فصل از رقابتهای لیگ یک، عمدتاً تیم هایی قرار دارند که سابقه حضور در لیگ برتر را داشته و حتی بین آنها تیمی مثل استقلال خوزستان واقع شده است که سابقه قهرمانی در این مسابقات را هم دارد. همچنین تیم هایی مثل استقلال خوزستان، ملوان، فجر سپاسی و مس کرمان تیم هایی هستند که سابقه حضور در جام باشگاه های آسیا را دارند.

ملوان یا همان قوی سپید انزلی که سالهای بسیار بدی را در لیگ دسته اول سپری کرد و حتی تا آستانه سقوط به لیگ دسته دو هم پیش رفت، در این فصل شرایط متفاوتی دارد و با راهنمایی مازیار زارع یکی از کاپیتان های پر آوازه سالهای نه چندان دورشان نتایج خوبی گرفته است.

شاگردان زارع در ششمین هفته از این مسابقات در حالی با تک گل مهیار زحمتکش که در دقیقه 13 از روی نقطه پنالتی به دست آمد استقلال خوزستان مدعی را شکست دادند که میثم شاه مکوند زاده هافبک تاثیرگذار این تیم از دقیقه 58 با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد و انزلی چی ها بیشتر از 30 دقیقه با یک بازیکن کمتر از تک گل شان دفاع کردند.

این سومین پیروزی ملوان در این فصل از رقابتهای لیگ دسته اول بود تا آنها با 11 امتیاز بعد از پارس جنوبی 14 امتیازی و استقلال خوزستان 13 امتیازی، در رده سوم جدول قرار داشته باشد.

گرچه سه تیم دیگر طرفدار، فجر سپاسی و مس کرمان هم 11 امتیازی هستند، اما ملوان به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم ها در رده سوم جدول جای گرفته است تا طرفداران این تیم امیدوار باشند که شاید تیم شان پس از سال ها شانس حضور در لیگ برتر را پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 12271

به "روزنه های امید برای ملوان انزلی زنده شد، قوی سپید نزدیک به صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنه های امید برای ملوان انزلی زنده شد، قوی سپید نزدیک به صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید