رهبر اکثریت سنا شکایت را حق ترامپ می داند

به گزارش طفره، جمهوری خواه ارشد کنگره آمریکا اظهار کرد، این جزو حقوق دونالد ترامپ است که به آنالیز اتهام وقوع بی نظمی ها در انتخابات هفته قبل که جو بایدن دموکرات برنده آن اعلام شد، بپردازد؛ هر چند او مدارکی از وقوع تقلب ارائه نکرد.

رهبر اکثریت سنا شکایت را حق ترامپ می داند

به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ جمهوری خواه، هنوز در پی کسب آرای الکترال کافی از سوی جو بایدن برای پیروز شدن در انتخابات ریاست جمهوری شکست را نپذیرفته است!

میچ مک کانل، رهبر بیشتریت جمهوری خواه سنای آمریکا گفت، از اقدام دونالد ترامپ در به راه انداختن نزاع حقوقی در قبال ادعای وقوع تقلب انتخاباتی حمایت می نماید.

مک کانل اظهار کرد: این 100 درصد جزو حقوق دونالد ترامپ است که به آنالیز اتهام وقوع بی نظمی ها و سنجیدن گزینه های حقوقی خود بپردازد.

سناتور مک کانل قبل از ایراد سخنرانی خود در سنا دیداری خصوصی با ویلیام بار، دادستان کل آمریکا داشت.

تا به امروز چند جمهوری خواه سنا به بایدن پیروزی اش در انتخابات را تبریک گفته اند. یکی از آنها به نام سناتور سوزان کالینز روز دوشنبه به خبرنگاران گفت، از نظر وی بعید است که چالش های حقوقی رئیس جمهور فعلی آمریکا نتیجه انتخابات را تغییر دهد.

اما بیشتر قانونگذاران جمهوری خواه گفته اند باید شکایت های دونالد ترامپ اجازه مطرح شدن داشته باشند و یا از اظهارنظر علنی درباره نتایج انتخابات خودداری نموده اند.

میچ مک کانل در سخنرانی خود در سنا جو بایدن را به عنوان رئیس جمهور منتخب و کامالا هریس را به عنوان معاون رئیس جمهور منتخب به رسمیت نشناخت. این جمهوری خواه همچنین به رسانه هایی که پیروزی بایدن را در انتخابات اعلام کردند حمله نموده و گفت: قانون اساسی در این فرآیند هیچ نقشی به شرکت های رسانه ای ثروتمند نداده است.

سناتور مک کانل خاطر نشان کرد: بیایید سخنرانی نکنیم. هیچ سخنرانی درباره اینکه چطور رئیس جمهور باید فورا و با روی خوش نتایج مقدماتی انتخابات را از جانب همان شخصیت هایی که چهار سال را صرف خودداری از پذیرفتن اعتبار انتخابات قبلی نموده اند، قبول کند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 11545

به "رهبر اکثریت سنا شکایت را حق ترامپ می داند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر اکثریت سنا شکایت را حق ترامپ می داند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید