ذوب آهن زیرساخت لازم برای موفقیت را دارد

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران مهدی تارتار عصر سه شنبه در مراسم معارفه خود به اسم سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: خیلی خوشحالم به باشگاه عظیم ذوب آهن قدم گذاشتم و باعث افتخار من است که اینجا حضور دارم.

ذوب آهن زیرساخت لازم برای موفقیت را دارد

وی با اشاره به فرایند نه چندان خوب ذوب آهن در دو سال اخیر اضافه نمود: کار ما در این سال سخت، اما شدنی است زیرا در این باشگاه همه شرایط برای موفقیت فراهم است و اینجا زیرساخت های لازم برای موفقیت را دارد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد بازیکنان جذب شده به وسیله مدیریت باشگاه ابراز داشت: این بازیکنان از فیلترهای زیادی رد شدند تا اینجا رسیدند و روی تک تک بازیکنان تفحص داشتیم.

بازیکنان جذب شده مورد تأیید کشور هستند

وی خطاب به بازیکنان جذب شده تاکید نمود: شماها که که اینجا حضور دارید از لحاظ اخلاق و فنی مورد تأیید کل کشور هستید زیرا برای جذب شما از کل کشور و اصحاب فن سوال و پرسش شده است.

تارتار افزود: امیدواریم با کسب نتایج شایسته جواب این اعتماد را بدهیم، بازیکنان نتایج را رقم می زنند، می خواهم با تمام وجود در اختیار باشگاه باشند و در این راه باید حرفه ای باشند حتی در زندگی شخصی این حرفه ای گری را رعایت نمایند.

وی ادامه داد: دوست دارم همه با هم سال خوب را داشته باشیم، قبلاً صندلی ذوب آهن لرزه به تن همه تیم ها می انداخته است و امیدواریم آن را به این صندلی برگردانیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 15710

به "ذوب آهن زیرساخت لازم برای موفقیت را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن زیرساخت لازم برای موفقیت را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید