دانشگاه ارومیه خوابگاه متاهلی ندارد ، افتتاحیه خوابگاه دانشجویی در دهه فجر

به گزارش طفره، معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه در مورد شرایط خوابگاه های متاهلی در دانشگاه گفت: متاسفانه برای دانشجویان متاهل خوابگاه نداریم.

دانشگاه ارومیه خوابگاه متاهلی ندارد ، افتتاحیه خوابگاه دانشجویی در دهه فجر

عبدالناصر نظریانی، معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: خوابگاه های دانشجویی دانشگاه 824 ظرفیت پذیرش دانشجو دارد که از این تعداد ظرفیت خوابگاه آقایان 500 نفر و خواهران 324 نفر است.

معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه توضیح داد: به خاطر شیوع ویروس کرونا برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در دانشگاه هستند، یک اتاق در نظر گرفته شده است.

وی اضافه نمود: عملیات ساخت خوابگاه 15 خرداد با گنجایش 250 نفر برای خانم ها از آبان ماه 96 در پردیس نازلو دانشگاه ارومیه شروع شد و در دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد.

نظریانی گفت: یک طبقه از این خوابگاه به فضا های عمومی همچون کتابخانه و سالن مطالعه، سالن ورزشی و ... اختصاص یافته و در طبقه دوم نیز 57 اتاق برای اسکان دانشجویان درنظر گرفته شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه در ادامه اعلام کرد: در حال حاضر دانشگاه ارومیه دارای 34 مورد خوابگاه ملکی، استیجاری و خود گردان است که از این تعداد، 17 خوابگاه ملکی و مابقی نیز خودگردان و استیجاری هستند.

وی گفت: با احداث خوابگاه 15 خرداد، دانشجویان دختر ساکن خوابگاه های خودگردان داخل شهر این دانشگاه در خود پردیس نازلو اسکان خواهند یافت و نیازی به خوابگاه های داخل شهر نخواهیم داشت.

نظریانی گفت: سال جاری بیش از یک میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات، امکانات و تعمیرات لازم خوابگاه های دانشگاه ارومیه هزینه شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه در مورد شرایط خوابگاه ها متاهلی در دانشگاه اعلام کرد: متاسفانه خوابگاه برای دانشجویان متاهل نداریم و تا به امروز نیز نتوانستیم از خیرین برای احداث خوابگاه یاری بگیریم؛ اما ودیعه مسکن برای دانشجویان متاهل در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 12710

به "دانشگاه ارومیه خوابگاه متاهلی ندارد ، افتتاحیه خوابگاه دانشجویی در دهه فجر" امتیاز دهید

1 کاربر به "دانشگاه ارومیه خوابگاه متاهلی ندارد ، افتتاحیه خوابگاه دانشجویی در دهه فجر" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه ارومیه خوابگاه متاهلی ندارد ، افتتاحیه خوابگاه دانشجویی در دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید