خبر بد برای یوونتوسی ها؛ دی لیخت نیاز به جراحی دارد

به گزارش طفره، ماتیاس دی لیخت که در جراین دیدار مقابل ساسولو از ناحیه شانه دچار مصدومیت شده و کادرفنی یووه را دچار نگرانی کرده بود ممکن است برای حل مشکل شانه هایش تن به عمل جراحی دهد.

خبر بد برای یوونتوسی ها؛ دی لیخت نیاز به جراحی دارد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رسانه کوریره دی تورینو ادعا کرده این مشکل از ماه نوامبر دی لیخت را درگیر کرده وحالا با توجه به عود کردن آن ممکن است دی لیخت برای حل آن جراحی کند. جراحی او به این معناست که یعنی دی لیخت تا ابتدای فصل آینده نمی تواند برای یوونتوس بازی کند. به همین دلیل مدیران یووه و این بازیکن می خواهند شرایط را به طور کامل بسنجند و بهترین تصمیم را بگیرند. دی لیخت برای اولین بار در جریان دیدار مقابل آتالانتا دچار در رفتگی شانه شده بود و حالا این مسئله برای او مشکل ساز شده است.

دی لیخت تا امروز 35 بار برای یوونتوس به میدان رفته که شامل 5 بازی این تیم در لیگ قهرمانان می شود. او در ابتدای کار برای درخشیدن با لباس یووه نیازمند به زمان بود و به مرور توانست خود را به ترکیب اصلی برساند.

با توجه به قهرمانی احتمالی یوونتوس سری آ، می توان روگانی را جانشین او در ترکیب اصلی کرد، اما یوونتوس برای صعود به مراحل بالاتر در لیگ قهرمانان به شدت به حضور او نیاز دارد و باید دید تصمیم نهایی در رابطه با جراحی او چه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 10032

به "خبر بد برای یوونتوسی ها؛ دی لیخت نیاز به جراحی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر بد برای یوونتوسی ها؛ دی لیخت نیاز به جراحی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید