خبرنگاران واژگونی خودرو در جاده یاسوج به بابامیدان 8 مصدوم داشت

به گزارش طفره، یاسوج - خبرنگاران -رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: واژگونی پژو 405 در جاده ارتباطی یاسوج به بابامیدان هشت زخمی برجا گذاشت.

خبرنگاران واژگونی خودرو در جاده یاسوج به بابامیدان 8 مصدوم داشت

محسن جلیل روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این حادثه ساعت 16 و 46 دقیقه امروز در 2 کیلومتری پایگاه کوشک جاده یاسوج به بابامیدان رخ داد.

وی افزود: بلافاصله آمبولانس کد کوشک به محل حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هفت مصدوم این حادثه برای مداوا به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند و یک نفر دیگر به طور سرپایی درمان شد.

سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال 1390 تا 95 بیش از یک هزار کشته، 30 هزار زخمی و 150 ضایعه نخاعی در پی داشته است.

افزون بر 6 هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 96 رتبه سوم میزان مصدومان ناشی از حوادث رانندگی را بر حسب جمعیت داشته است.

این استان با داشتن کمتر از 140 کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود 723 هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان ، 17 بخش و یکهزار و 670 روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 9386

به "خبرنگاران واژگونی خودرو در جاده یاسوج به بابامیدان 8 مصدوم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واژگونی خودرو در جاده یاسوج به بابامیدان 8 مصدوم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید