خبرنگاران مربی پرتغالی سپاهان: هفته سختی را پشت سر گذاشتیم

به گزارش طفره، تهران- خبرنگاران- مربی پرتغالی سپاهان اصفهان با بیان اینکه تیمش هفته سختی را در غیاب امیر قلعه نویی پشت سرگذاشته است، گفت: برای کسب سه امتیاز مسابقه برابر استقلال به تهران آمده بودیم و می خواستیم آن را به قلعه نویی و مردم خوب اصفهان تقدیم کنیم.

خبرنگاران مربی پرتغالی سپاهان: هفته سختی را پشت سر گذاشتیم

میگوئل تکسیرا در نشست خبری پس از خاتمه دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان که در چارچوب هفته بیست و هفتم در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با فزونی 2 بر یک آبی پوشان پایتخت خاتمه یافت، اظهار کرد: همان طور که اطلاع دارید به خاطر مسئله ای که برای امیر قلعه نویی سرمربی تیم بوجود آمد، هفته سختی را پشت سر گذاشتیم و هدف مان این بود در دیدار مقابل استقلال با کسب 3 امتیاز از زمین خارج شویم.

مربی پرتغالی سپاهان اضافه نمود: در نیمه نخست توانستیم بازی را کنترل کنیم و اجازه موقعیت به استقلال ندادیم اما در نیمه دوم تمام تمرکز خود را از دست دادیم و نتوانستیم مانند نیمه نخست ظاهر شویم.

وی اضافه نمود: البته برای کسب 3 امتیاز به تهران آمده بودیم و می خواستیم این 3 امتیاز را به مردم خوب اصفهان و سرمربی تیم تقدیم کنیم اما دو گلی را دریافت کردیم که در حالت طبیعی چنین گل هایی دریافت نمی کردیم و در مجموع در نیمه دوم آن طور که باید نتوانستیم موقعیت سازی کنیم و کار قدری سخت شد.

تکسیرا در پاسخ به سوالی درباره عملکرد تیم داوری و اخراج بازیکن استقلال نیز گفت: صحنه ای که بازیکن استقلال اخراج شد را ندیدم اما تیم داوری نیز مانند ما تمام تلاش خود را کرد تا عملکرد خوبی داشته باشد.

وی درباره نبود امیر قلعه نویی نیز اظهار کرد: البت قلعه نویی سرمربی تیم است و خیلی اهمیت دارد کنار تیم باشد.

مربی پرتغالی سپاهان درباره دیدارهای جام حذفی و اینکه آیا قلعه نویی به مسابقات جام حذفی می رسد یا خیر گفت: فعلا تمرکزمان را روی مسابقه بعدی با نساجی گذاشته ایم و درباره شرایط سرمربی تیم نیز منتظر دستور پزشکان هستیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 10142

به "خبرنگاران مربی پرتغالی سپاهان: هفته سختی را پشت سر گذاشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مربی پرتغالی سپاهان: هفته سختی را پشت سر گذاشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید