خبرنگاران ساعت کار ناوگان اتوبوسرانی تبریز از فردا تغییر می کند

به گزارش طفره، تبریز - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی تبریز از فردا (یکشنبه) تغییر می کند.

خبرنگاران ساعت کار ناوگان اتوبوسرانی تبریز از فردا تغییر می کند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

ایمان غنی زاده، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در نیمه نخست سال جاری با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور و به منظور بهره مندی بیشتر شهروندان از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی، ناوگان اتوبوسرانی در تمامی خطوط و راستاهای شهری و حومه در روزهای عادی از ساعت 6 و 15 دقیقه صبح تا 20 و 30 دقیقه عصر خدمات ارایه می کند.

وی گفت: سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی در روزهای تعطیل و جمعه نیز در تمامی خطوط شهری و حومه از ساعت هفت و 15 دقیقه صبح آغاز و تا ساعت 20 عصر ادامه می یابد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از شهروندان خواست با توجه به شیوع موج چهارم کرونا ضمن خودداری از ترددهای غیرضروری، در زمان استفاده از ناوگان اتوبوسرانی حتما از ماسک استفاده و فاصله اجتماعی را رعایت کرده و کرایه سفر خود را نیز با استفاده از کارت بلیت الکترونیکی شخصی پرداخت کنند.

غنی زاده با بیان اینکه در کیوسک های شارژ همه پایانه ها و نیز ایستگاه های راستا تندرو، ماسک با قیمت مصوب دولتی عرضه می شود، ادامه داد: در پایانه های اتوبوسرانی، نظارت بر استفاده مسافران از ماسک توسط ناظران این سازمان انجام می شود.

وی از شهروندان خواست همکاری های لازم را در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی با ناظران این سازمان انجام دهند.

به گزارش خبرنگاران، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با داشتن بیش از 700 دستگاه اتوبوس تا پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه 800 هزار نفر از شهروندان را جا به جا می کرد که از این تعداد حدود 150 هزار نفر توسط راستا تندرو غرب به شرق تبریز جابه جا می شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 13723

به "خبرنگاران ساعت کار ناوگان اتوبوسرانی تبریز از فردا تغییر می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساعت کار ناوگان اتوبوسرانی تبریز از فردا تغییر می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید