خبرنگاران انتقاد رییس شورای شهر مشهد از نپذیرفتن معتادان و کارتن خواب ها در کمپ ها

به گزارش طفره، مشهد- خبرنگاران- رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: دستگاه های متولی باید در مورد نپذیرفتن معتادان و کارتن خواب ها در کمپ ها جوابگو باشند.

خبرنگاران انتقاد رییس شورای شهر مشهد از نپذیرفتن معتادان و کارتن خواب ها در کمپ ها

محمد رضا حیدری روز آدینه در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: در فضای اجتماعی تصاویری از سوی شهروندان دلسوز در ارتباط با معتادان و کارتن خواب ها منتشر شده است خوب است دستگاه هایی که متولی این امر هستند و تعداد زیادی از این افراد را از کمپ های تحت نظارت خود رها کردند و نسبت به پذیرش آنان اقدام نمی نمایند جوابگو باشند و شفاف به مردم اطلاع رسانی نمایند.

وی اضافه نمود: شهرداری در سال گذشته بر اساس مصوبه شورای شهر مشهد سه میلیارد تومان برای جمع آوری و نگهداری معتادان و کارتن خواب ها اختصاص داده است و برای سال 99 نیز همین میزان مصوب شده است و در شرایط فعلی هم با همه سختی ها در خانه سبز 470 نفر را نگهداری می نمایند.

بنا براعلام روز پنجشنبه کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن تا به امروز 77 هزار و 995 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به چهار هزار و 869 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 8671

به "خبرنگاران انتقاد رییس شورای شهر مشهد از نپذیرفتن معتادان و کارتن خواب ها در کمپ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتقاد رییس شورای شهر مشهد از نپذیرفتن معتادان و کارتن خواب ها در کمپ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید