خبرنگاران اعضای باند کلاهبرداری یک میلیارد ریالی در دماوند دستگیر شدند

به گزارش طفره، تهران - خبرنگاران - فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد.

خبرنگاران اعضای باند کلاهبرداری یک میلیارد ریالی در دماوند دستگیر شدند

به گزارش خبرنگاران از اعلام روز جمعه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین فاضلی با اعلام این خبر گفت: با افزایش وقوع پرونده های کلاهبرداری به شیوه کارت به کارت و کشاندن مالباختگان پای دستگاه خودپرداز تحت عنوان برنده شدن در مسابقات رادیویی و سفر به عتبات، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه پیروز به شناسایی 3 نفر از کلاهبرداران حرفه ای و سابقه دار شدند که توسط رئیس باند از داخل زندان هدایت می شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: با هماهنگی قضایی پس از انجام تحقیقات گسترده فنی و پلیس، متهمان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازپرسی های به عمل آمده، نامبردگان به کلاهبرداری به شیوه کارت به کارت به همراه رئیس باند از داخل زندان در سطح شهرستان و کشور اعتراف کردند.

سرهنگ فاضلی بیان داشت: پس از تحقیقات گسترده پیروز به کشف تعداد زیادی کارت عابربانک و برگه های تراکنش بانکی که توسط همدستان با افتتاح حساب های متعدد و دریافت درصد از سوی رئیس باند که در داخل زندان بود، شدند.

این مقام مسئول شرح داد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و مبلغ یک میلیاردو هفتاد میلیون ریال کلاهبرداری کشف که تحقیقات در جهت تکمیل پرونده و دیگر مالباختگان در دست اقدام است.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در خاتمه با بیان اینکه پیروزیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است تاکید کرد: شهروندان عزیز، از قراردادن اطلاعات حساب، شماره و رمز کارت خود در دسترس عموم پرهیز و فریب اعزام به پای دستگاه خودپرداز و شیوه سارقین جهت پرداخت جوایز جداً خودداری کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 13798

به "خبرنگاران اعضای باند کلاهبرداری یک میلیارد ریالی در دماوند دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعضای باند کلاهبرداری یک میلیارد ریالی در دماوند دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید