تیم والیبال راه یاب ملل مریوان از لیگ برتر انصراف داد

به گزارش طفره، مدیرعامل باشگاه راه یاب ملل مریوان گفت: با توجه به محقق نشدن یاری های اقتصادی و عدم حمایت مسئولان، راه یاب ملل مریوان از ادامه حضور در لیگ برتر والیبال انصراف می دهد.

تیم والیبال راه یاب ملل مریوان از لیگ برتر انصراف داد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، خبات بیگلر از عدم حضور و تیمداری در لیگ برتر والیبال در سال 99 اطلاع داد و اضافه نمود: سال 98 مسئولان استان و شهرستان وعده هایی مبنی بر یاری اقتصادی به باشگاه دادند اما متأسفانه وعده مسئولان عملی نشد و همچنان باشگاه نتوانسته است قراردادهای سال 98 را پرداخت کند و تا به امروز نیز تمامی هزینه ها و پرداختی قراردادها توسط شرکت راه یاب ملل صورت گرفته و هیچ یاری اقتصادی و حمایتی از سوی مسئولان به این باشگاه نشده است.

وی اضافه نمود: با توجه به محقق نشدن یاری های اقتصادی و عدم حمایت مسئولان و تداوم این رویه و همچنین تسویه نکردن قراردادهای سال گذشته باشگاه، راه یاب ملل مریوان از ادامه حضور در لیگ برتر والیبال در سال 99 انصراف می دهد و تیم داری نخواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه راه یاب ملل مریوان ادامه داد: در شهرها و استان های دیگر تیم های والیبال با عناوین هیات و شهرداری و غیره در لیگ حضور دارند و از حمایت های خاص برخوردارند اما متأسفانه در شهر مریوان و استان کردستان این حمایت ها هم وجود ندارد و این جای سئوال است.

بیگلر از اعلام خبر انصراف تیم راه یاب ملل مریوان ابراز تأسف کرد و یادآور شد: ما طرفداران بی نظیر و پرشوری داشتیم که همیشه انگیزه اصلی تیم داری ما بودند و اینکه تیم راه یاب ملل مریوان و این طرفداران با فرهنگ در ادامه لیگ حضور نخواهند داشت، جای تأسف است.

وی بیان نمود: در چند سال گذشته در تیم های پایه با نوجوانان و جوانان بومی کار کردیم و شاهد استعدادهای خوب این عزیزان بودیم اما به دلیل عدم حمایت مسئولان، زحمات چند ساله باشگاه، بازیکنان و جوانان بومی به بن بست رسیده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 9203

به "تیم والیبال راه یاب ملل مریوان از لیگ برتر انصراف داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم والیبال راه یاب ملل مریوان از لیگ برتر انصراف داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید