انفجار ناکام در روسیه، بازداشت یک نفر

به گزارش طفره، در حالی که یک شبانه روز از حمله به مدرسه ای در قازان پایتخت تاتارستان با تلفات 9 نفر نگذشته است، سازمان امنیت فدرال روسیه از دستگیری یک نفر دیگر به جرم تهدید برای انفجار در یک مدرسه در منطقه کریمه این کشور اطلاع داد.

انفجار ناکام در روسیه، بازداشت یک نفر

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی سازمان امنیت فدرال روسیه روز چهارشنبه خاطرنشان کرد: ماموران سازمان امنیت فدرال و پلیس در شبه جزیره کریمه یکی از ساکنان روستای آمورسکویه در منطقه کراسنوگواردیسکی را که تهدید به بمب گذاری در مدرسه نموده بود، دستگیر کردند.

این فرد روز گذشته در یک شبکه اجتماعی از تدارک حمله به مدرسه خبر داده بود.

در خصوص این فرد پرونده کیفری تشکیل شده و وی اعتراف نموده است که برای راستی آزمایی سطح آمادگی سازمان های امنیتی اقدام به این تهدید نموده است.

روز گذشته نیز به گزارش رسانه های روسی، یک تروریست بین المللی در سیمفروپل پایتخت جمهوری کریمه روسیه کشته شد.

به گزارش سازمان امنیت فدرال روسیه، این فرد که عضو سازمان تروریستی حزب التحریر بود، پس از تیراندازی به سوی ماموران امنیتی ازپای درامد.

روز گذشته بر اثر حمله به مدرسه ای در قازان پایتخت جمهوری تاتارستان 9 نفر از جمله هفت دانش آموز کشته و حدود 20 نفر دیگر مجروح شدند.

مهاجم که فردی 19 ساله است پس از حمله به مدرسه توسط ماموران امنیتی دستگیر شد.

در زمان حاضر کمیته پیگیری قضایی جمهوری تاتارستان روسیه، پرونده کیفری در خصوص این حادثه گشوده است.

سازمان امنیت فدرال روسیه در یک سال اخیر چند دانش آموز یا فرد جوان را که قصد حمله و تیراندازی در مدارس روسیه را داشتند پیش از هر گونه اقدامی دستگیر نموده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 14348

به "انفجار ناکام در روسیه، بازداشت یک نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار ناکام در روسیه، بازداشت یک نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید