انتخاب داور سنگاپوری برای دیدار قطر - ایران باید در گینس ثبت گردد!، کنایه به فوتبال سنگاپور

به گزارش طفره، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: انتخاب داور سنگاپوری برای بازی ایران و قطر اتفاق بدی است که باید در کتاب رکوردهای گینس ثبت گردد.

انتخاب داور سنگاپوری برای دیدار قطر - ایران باید در گینس ثبت گردد!، کنایه به فوتبال سنگاپور

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کارلوس کی روش در ادامه نشست مطبوعاتی خود با اشاره به انتخاب داور سنگاپوری برای بازی قطر - ایران گفت: ما شاهد رخ دادن چنین مسائلی در فوتبال بین المللی نیستیم. همان داور بازی ایران - کره جنوبی که من و مسعود شجاعی را اخراج کرد به فاصله 2 بازی بازهم وظیفه قضاوت بازی تیم ایران را برعهده گرفته است!

وی اضافه نمود: انتخاب داور سنگاپوری برای این بازی اتفاق بسیار بدی است. در این لحظه نمازی دستیار کی روش در صحبت هایی اظهار داشت در این مدت کوشش های بسیاری از سوی کادر تیم ایران برای رایزنی با فیفا صورت گرفته و اگر فیفا با درخواست همزمانی بازی کره جنوبی - ایران با بازی قطر و ازبکستان موافقت نموده موضوعی اتفاقی نبوده و حاصل این رایزنی هاست.

کی روش اظهار داشت: آیا دیده اید داوری که در بازی رئال و بارسا بازیکن بارسلونا را اخراج کرد دوباره برای همان بازی انتخاب گردد؟! جالب این است که ما روی این داور اعتراض داشته ایم و هنوز کیس بررسی شکایت ما در فیفا از این داور باز است اما دوباره او برای قضاوت بازی ایران انتخاب شده و مقابل بازیکنان ما قرار خواهد گرفت.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: فیفا برای بازی ایران و کره جنوبی که در راه رسیدن به جام جهانی بسیار مهم بود کدام داور را انتخاب کرد؟ داوری از فوتبال سنگاپور. فیفا توقع داشت چه تعداد تماشاگر برای آن بازی به استادیوم بیایند؟ داور آن مسابقه از لیگی انتخاب شده است که میانگین تماشاگر در آن 962 نفر است و به 1000 نفر هم نمی رسد. اگر روزنامه های سنگاپور را مطالعه کنید شاهد خواهید بود که بازیکنان لیگ این کشور صبح قبل از بازی به در خانه ها می روند و از طرفداران خواهش می نمایند که استادیوم بیایند!

کی روش اظهار داشت: شما به عنوان اصحاب رسانه به این موضوع توجه کنید داوری که در مقابل کمتر از 1000 نفر تماشاگر قضاوت نموده برای بازی که مقابل 100 هزار تماشاگر برگزار می گردد انتخاب شده است. همه کتاب گینس را می شناسیم و واقعا انتخاب این داور می تواند داوطلب ثبت شدن در کتاب گینس باشد.

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: به سابقه این داور سنگاپوری توجه کنید. او میانگین 4 کارت زرد و یک کارت قرمز در هر بازی را دارد. این مسئله گویای چه موضوعی است؟! اگر در مورد دستیاران من سوال کنید به آنها اعتماد دارم چرا که متعهد و کاردان هستند اما سوالی که همه ما باید همدل و یکصدا از بلاتر و فیفا بپرسیم این است که چگونه این داور برای بازی تیم ملی ایران مقابل قطر انتخاب شده است. باید این سوال را مطرح کنیم و انتظار جواب مناسب هم داشته باشیم.

کی روش ادامه داد: دلیل اینکه گاهی اوقات عصبانی می شوم و عکس العمل نشان می دهم همین است که گاهی بعضی انتقادها مطرح می گردد اما به موضوعاتی مانند همین مسئله که اشاره کردم توجه نشده و درباره آن سوال نمی گردد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرنگاران در مورد شانس صعود ایران به جام جهانی گفت: همانطور که می دانید بازی های حساسی پیش رو داریم اما سرنوشت ما به روز آخر مقابل کره جنوبی کشیده خواهد شد. زمانی که به ایران آمدم بازی ایران و کره جنوبی در دوران سرمربیگری افشین قطبی را بررسی کردم که متوجه شدم ایران به لحاظ زمانی 5،6 ثانیه از تیم کره عقب بود.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد اینکه آیا در حال حاضر این 5 ثانیه جبران شده است، گفت: خیر، حل نشده است. دقیقا برعکس مطالبی که گفتم حتی فاصله بیشتری با کره گرفته ایم. بازی در محدوده خاص یا محوطه خاصی که می گویید انجام نمی گردد و بازی از لحاظ تکنیکی و استراتژی مسلما مهم است. سرعت بازی وتصمیمات در نتایج بازی شکل خواهد گرفت و نقش پررنگی در بازی دارد که این موضوع مسئله مفیدی است.

اضافه نمود: اگر شما به 2 بازی بین المللی بایرن مونیخ - بارسلونا و دورتموند - رئال مادرید نگاه نموده باشید به مسئله ای که 2 سال پیش گفتم پی خواهید برد. شما توانایی این را دارید که فراتر از تیم مقابل، تصمیمات خود را در زمین به اجرا بگذارید که این نیز مسئله ای مفید خواهد بود. ما این شانس را داریم که رو به جلو برویم.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 3283

به "انتخاب داور سنگاپوری برای دیدار قطر - ایران باید در گینس ثبت گردد!، کنایه به فوتبال سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب داور سنگاپوری برای دیدار قطر - ایران باید در گینس ثبت گردد!، کنایه به فوتبال سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید