اعلام آمادگی اردبیل برای میزبانی از جشنواره زمستانی چارسوق

به گزارش طفره، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: این استان آماده میزبانی از جشنواره زمستانی چارسوق است.

اعلام آمادگی اردبیل برای میزبانی از جشنواره زمستانی چارسوق

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی امروز چهارشنبه 14 شهریور 97 در این خصوص توضیح داد: استان اردبیل توانمندی میزبانی جشنواره ملی زمستانی چارسوق با حضور تمام استان ها را دارد.

او یادآور شد: اردبیل توانسته دو مراسم شب فرهنگی موفق را در قالب جشنواره ملی چارسوق برگزار کند و در نهایت نیز دو رتبه برتر به این استان اختصاص یافت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل ادامه داد: با توجه به قابلیت های گردشگری زمستانی اردبیل، این استان توان برگزاری جشنواره ملی چارسوق با محوریت گردشگری زمستانی را دارد.

به گفته فلاحی 31 استان می توانند با حضور در این استان برنامه های شاد اجرا نموده و توانمندی های خود در حوزه گردشگری زمستانی را معرفی نمایند.

او متذکر شد: اجرای برنامه های متنوع از جمله جشنواره زمستانی در راستای تحقق ماموریت تکلیفی به این اداره کل در خصوص رونق زمستان بیدار اردبیل در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در خصوص روند انعکاس این جشنواره نیز می توان شرایطی فراهم ساخت تا جشنواره هر استان همزمان در استان اردبیل و استان مجری جشنواره از صدا و سیما انعکاس یابد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 337

به "اعلام آمادگی اردبیل برای میزبانی از جشنواره زمستانی چارسوق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی اردبیل برای میزبانی از جشنواره زمستانی چارسوق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید