اعطای 455 مورد کمک هزینه ازدواج به نیازمندان خراسان جنوبی

به گزارش طفره، رضا سلم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه‌های حمایتی کمیته امداد خراسان جنوبی کمک به جوانان تحت پوشش و نیازمندان در راستای تشکیل زندگی مشترک در قالب اعطای کمک‌ هزینه تهیه جهیزیه به دختران تحت پوشش و هدیه ازدواج به پسران است.

اعطای 455 مورد کمک هزینه ازدواج به نیازمندان خراسان جنوبی

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی بیان کرد: در همین جهت از ابتدای سال جاری تا اواسط تیرماه به حدود 455 نفر از جوانان کمک‌هزینه تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج اعطاشده است تا گامی خیرخواهانه جهت ازدواج آسان برداشته شود.

سلم‌آبادی ادامه داد: ارزش مادی این تعداد کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج در مدت ذکرشده حدود 9 میلیارد و 700 میلیون ریال بوده است.

وی افزود: از 455 مورد کمک‌هزینه ازدواج تعداد 345 مورد کمک‌هزینه جهیزیه به دختران جوان تحت پوشش کمیته امداد و 70 مورد نیز هدیه ازدواج به پسران تحت پوشش این نهاد بوده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین 20 مورد نیز کمک‌هزینه جهیزیه به دختران نیازمند غیر تحت پوشش این نهاد که مورد شناسایی قرارگرفته و نیازمندی آنان مورد تأیید بوده است، اعطا شد.

سلم‌آبادی بیان کرد: همچنین در راستای تشویق و ترغیب به تشکیل زندگی مشترک 20 مورد کمک‌هزینه به بانوانی که بعد از فوت یا جدایی از همسر مجدد تشکیل زندگی داده و ازدواج کردند، اعطا شد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 52

به "اعطای 455 مورد کمک هزینه ازدواج به نیازمندان خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای 455 مورد کمک هزینه ازدواج به نیازمندان خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید