استان بوشهر مهیای میزبانی مسافران است، آماده باش برای بارندگی

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران، مهرداد ستوده عصر شنبه با همراهی شهردار بوشهر، رئیس و نایب رئیس شورای شهر بوشهر از ساحل بندر بوشهر بازدید و با گردشگران به گفت وگو پرداخت و مسائل آنها را آنالیز کرد.

استان بوشهر مهیای میزبانی مسافران است، آماده باش برای بارندگی

مهرداد ستوده در این بازدید با تاکید بر لزوم خدمات رسانی بهینه به گردشگران در شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر گفت: سرکشی به نقاط مختلف استان به منظور آنالیز و برطرف مسائل گردشگران در ایام نوروز مورد توجه و تاکید قرار گرفته است و در این جهت از تمام ظرفیت موجود بهره می بریم.

وی اضافه نمود: در ساحل بوشهر، تعداد چادرها را کاهش داده ایم تا مردم بتوانند بهره بیشتری از ساحل ببرند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: آمادگی برای میزبانی از تعداد بیشتری گردشگر را نیز داریم و امیدوارم تمام گردشگران، از حضور در استان بوشهر لذت ببرند و با خاطره خوبی استان را ترک نمایند.

ستوده از رصد وضعیت هوا در نقاط مختلف استان اطلاع داد و گفت: با همکاری هواشناسی، به طور مکرر وضعیت جوی را چک می کنیم و واحدهای امدادی و درمانی و شهرداری ها و دهیاری ها به ویژه در نقاط ساحلی در آماده باش هستند و در مواقع ضروری در کنار گردشگران هستند.

ستوده اضافه نمود: طبق مصوبه ستاد بحران، تمام مدارس استان باید در ایام تعطیلات بر روی گردشگران باز باشند و خدمات رسانی لازم را ارائه نمایند.

وی گفت: مساجد نیز آمادگی داشته باشند در صورت اعلام فرمانداران به عنوان رؤسای ستاد مدیریت بحران شهرستان ها، خدمات رسانی را در مواقع اضطراری انجام دهند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر ابراز داشت: تلفن تمامی مدیران دستگاه های اجرایی و ستادی و فرمانداران باید در تمام ایام تعطیلات به موقع جوابگو باشد.

در این بازدید، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر و مدیران شهرداری نیز گزارشی از عملکرد شهرداری در زمینه خدمات رسانی به مهمانان نوروزی ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 1803

به "استان بوشهر مهیای میزبانی مسافران است، آماده باش برای بارندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان بوشهر مهیای میزبانی مسافران است، آماده باش برای بارندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید