اثری تازه از نویسنده نامدار ایتالیایی به فارسی ترجمه شد

به گزارش طفره، غلامرضا امامی در تبادل نظر با خبرنگاران از آماده انتشار شدن دو اثر تازه از خود اطلاع داد و گفت: به تازگی اثری از اری دلوکا نویسنده شهیر ایتالیایی را با عنوان ماهی ها همواره بیدارند ترجمه کردم که از سوی نشر مروارید منتشر می گردد.

اثری تازه از نویسنده نامدار ایتالیایی به فارسی ترجمه شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

امامی ادامه داد: دلوکا نویسنده شهیر زاده ناپل است که در طول زندگی خود جدای از حضور در گروه مبارزاتی نبرد مردم در ایتالیا، به مشاغلی مانند بنایی و رانندگی کامیون نیز پرداخته و پس از این تجربه هاست که به عرفان روی می آورد و حتی زبان عربی را نیز به صورت خودآموخته یاد می گیرد. شهرت او به دلیل یاری هایش به مسلمانان بوسنی در جریان جنگ این کشور بود که در آن دلوکا به عنوان راننده کامیون به مردم مسلمان این منطقه یاری های قابل اعتنایی می نماید.

امامی اضافه نمود: کتاب ماهی ها همواره بیدارند آخرین اثر دلوکاست که در آن در قالب یک داستان بلند روایتی از تقابل دو زندگی در میان واقعیت و رویا به تصویر کشیده شده و مخاطب به نوعی از واقعیت به خیال حرکت می نماید.

به گفته امامی از این نویسنده پیش از این نیز دو کتاب کوه خدا توسط مرحوم مهدی سحابی و آسمان در یک آخور اثر رضا قیصریه به زبان فارسی منتشر شده است.

این نویسنده و مترجم در ادامه از تالیف اثر دیگری از خود در قالب روایت داستانی اطلاع داد و گفت: در کتابی تازه که من روایت آن را بر عهده داشته ام، داستانی برپایه منطق الطیر عطار بازگو شده است که در آن روایتی تازه از سی مرغ تا سیمرغ بازگو شده است.

به گفته امامی وی در این کتاب هر گروه از پرندگان جدا شده از گروه سی مرغ را در قالب نمادی از طبقات اجتماعی مورد بازبینی و توجه قرار داده است و این متن با تصویرگری های قابل توجه توسط یکی از هنرمندان نامدار کشور از سوی نشر دف منتشر می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 4383

به "اثری تازه از نویسنده نامدار ایتالیایی به فارسی ترجمه شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "اثری تازه از نویسنده نامدار ایتالیایی به فارسی ترجمه شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اثری تازه از نویسنده نامدار ایتالیایی به فارسی ترجمه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید