اتهامات رقیبان به باشگاه پرسپولیس برخورد، شکایت از حاشیه سازان

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، حسین قدوسی در خصوص مصاحبه هایی که افراد تیم های مختلف لیگ رجحان علیه پرسپولیس کرده اند گفت: باشگاه پرسپولیس در قبال موج اتهام زنی های پوچ و واهی برخی از رقبا و عوامل تیم ها قطعا شکایت خواهد کرد و از فدراسیون فوتبال انتظار دارد برخورد قاطعی با این ادعاهای باطل و غیرمستند داشته باشد.

اتهامات رقیبان به باشگاه پرسپولیس برخورد، شکایت از حاشیه سازان

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس افزود: بدون تردید این ادعاهای کذب که با هدف فرافکنی و توجیه ناکامی ها از یک سو و ایجاد هجمه و فشار علیه پرسپولیس مطرح می شود اتهام زدن به ارکان و متولیان ورزش و فوتبال کشور نیز هست و جا دارد فدراسیون فوتبال بدون مماشات برخورد قاطعی داشته باشد.

وی ادامه داد: طی روزهای اخیر نیز شاهد واقع بینی طرفداران برخی تیم ها هستیم که به جای اتهام زنی در حال طرح نقد و بررسی علل ناکامی هستیم و فریب این ادعاهای عوام فریبانه را نمی خورند. به باور ما برخی تیم ها تا به جای توجیه ناکامی و طرح ادعاهای کذب علیه پرسپولیس بدنبال رفع ایرادات نروند خدمت بزرگی به پرسپولیس کرده و در جاده ناکامی قدم خواهند زد.

قدوسی تاکید کرد: باشگاه پرسپولیس به تلاش و رقابت خود در مستطیل سبز ادامه داده و در قبال اتهام زنی ها نیز سکوت نکرده و اقدامات قانونی لازم را انجام می دهد.ما همه را دعوت می کنیم به بررسی علل ناکامی تیم های پرمهره و پرستاره در این هفته از رقابت های لیگ که چگونه از کسب پیروزی مقابل تیم های درخطر سقوط و میان جدولی بازماندند و اکنون بدنبال بهانه جویی و فرافکنی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 7809

به "اتهامات رقیبان به باشگاه پرسپولیس برخورد، شکایت از حاشیه سازان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتهامات رقیبان به باشگاه پرسپولیس برخورد، شکایت از حاشیه سازان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید