آلگری: از تاثیر رونالدو روی تیم راضی ام

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران ، ماسیمیلیانو آلگری بعد از پیروزی خانگی یوونتوس مقابل لاتزیو درباره تغییرات تاکتیکی اش در این بازی شرح داد. در این بازی که میرالم پیانیچ و ماریو مانژوکیچ گلزنی کردند، آلگری با نیمکت نشین کردن پائولو دیبالا، داگلاس کاستا و خوان کوادرادو خیلی ها را غافلگیر کرد. آلگری در این باره به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: در هفته اول مقابل کیه وو بازی سختی داشتیم اما مهم ترین دلیلش شتابزدگی بازیکنان ما بود. خطری که در این بازی ما را تهدید می کرد، غرق شدن در جو ورزشگاه به خاطر نخستین بازی خانگی کریستیانو رونالدو بود. ما باید با صبر و حوصله بیشتری بازی کنیم. بدون دیبالا، پاسکاری میان خطوط برای مان سخت تر بود اما بعد از مدتی عملکرد دفاعی مان بهتر شد و در نیمه دوم که به مراتب بهتر بازی کردیم. من از عملکردمان راضی ام. این نخستین بازی مان مقابل حریفی بزرگ در فصل جدید بود و همه چیز ختم به خیر شد.

آلگری: از تاثیر رونالدو روی تیم راضی ام

مربی یووه ادامه داد: گاهی اوقات بازیکنان ما دچار غفلت می شدند و گاهی اوقات آشفته بودند در حالی که لازم بود با تعادل بیشتری کارشان را پیش ببرند. فضای میان بازیکنان حریف بعد از مدتی باز شد و ما زمانی که حریف خسته تر گردیده بود می بایست سرعت حرکات مان را افزایش می دادیم. یک بار دیگر بازیکنان تعویضی ما بسیار مهم بودند چون داگلاس کاستا، امره جان و رودریگو بنتانکور بعد از ورودشان به میدان تأثیرگذار بودند. ما باید ضرباهنگ بازی مان را بالا ببریم و کنترل مان بر بازی و پیش بینی حرکات حریف را ارتقا دهیم. با این حال معتقدم که مدافعان میانی ما در مواجهه با ضدحملات خطرناک لاتزیو عملکرد خوبی داشتند.

این دومین بازی رسمی کریستیانو رونالدو در یوونتوس بود که همچون بازی قبلی نتوانست در آن گلی به ثمر برساند. این در حالی بود که او یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد و به طور ناخواسته یک پاس گل به ماریو مانژوکیچ داد. با این حال آلگری گفت که نگران ناکامی ستاره پرتغالی تیمش برای گلزنی نیست. او گفت: فوتبال ایتالیا کاملا با فوتبال اسپانیا متفاوت است. رونالدو هم این را می داند و دارد به خوبی خودش را با شرایط وفق می دهد. او آدم متواضعی است و من از تأثیری که تا الان بر عملکرد تیم گذاشته راضی ام. من تیم بسیار قدرتمندی دارم و باید عملکرد همه بازیکنانم را ارزیابی کنم. در این مسابقه لازم بود که به این شیوه بازی کنیم اما امکان دارد برای بازی بعدی مقابل پارما به شیوه ای دیگر بازی کنیم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 220

به "آلگری: از تاثیر رونالدو روی تیم راضی ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: از تاثیر رونالدو روی تیم راضی ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید