آشنایی با CN کانادا

به گزارش طفره، نقطه برجسته مشهور تورنتو , برج سی متری cn , یکی از جاذبه های دیدنی شهر است . بالای مرکز شهر , این شمایل کانادایی تقریبا ً از همه جا در شهر دیده می گردد . شما این گزینه را دارید که به سادگی ساختمان را از روی زمین تحسین کنید , یا سفری به یکی از مناطق مشاهده یا رستوران ها برای مناظر شگفت آور در شهر و دریاچه اونتاریو داشته باشید . این برج زمانی بلندترین سازه آزاد در جهان بود اما از مدت ها پیش از آن برتر بود .

آشنایی با CN کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان قیمت کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

با توجه به این که در روزه ای روشن به آبشار نیاگارا و ایالت نیویورک می رسد . رسیدن به اینجا مستلزم برداشتن دو آسانسورها است . پایین تر از این , در بالای بالابر اصلی , سطح دیده بانی با پنجره های سقف به سقف و کف جدید شیشه ای است که به طبقه شیشه ای اصلی , یک طبقه پایین نگاه می نماید , جایی که تراس فضای باز در آن واقع شده است . همانطور که این نام نشان می دهد , کف شیشه ای یک چشم پرنده را به طور مستقیم در بالای شهر قرار می دهد .
برای آن هایی که به دنبال یک ماجراجویی بیشتر یا شاید یک ماجراجویی بیشتر هستند , " پیاده روی لبه " وجود دارد . " این کار شامل یک قدم زدن آزاد روی یک لبه پهن بر متر در اطراف لبه بیرونی غلاف اصلی , در ارتفاع 1000 متری است . شرکت نمایندگان به یک مهار ایمنی و طناب بسته شده اند .
رستوران گردان یک رستوران گردان است که رستوران های خوبی دارد و بهترین نما از یک جدول در هر جایی در تورنتو است . برای ناهار و شام باز است , و میهمانانی که در اینجا غذا می خورند به سطوح بالای برج مراقبت می نمایند .
قرار دادن خودتان در مرکز شهر , ترجیحا ً در نزدیکی برج cn , بهترین گزینه برای آنالیز تورنتو است . برای ایده های اقامت در این منطقه , هتل های لوکس و متوسط توصیه می گردد .
آدرس : خیابان جلو , تورنتو , اونتاریو

انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 7282

به "آشنایی با CN کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با CN کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید