آتش سوزی 19 هکتاری باغات چای و مرکبات لنگرود

به گزارش طفره، خبرنگاران/گیلان معاون فرماندار شهرستان لنگرود گفت: وزش باد گرم موجب آتش سوزی سه هکتار از باغات چای و 16 هکتار از باغات مرکبات این شهرستان شده است.

آتش سوزی 19 هکتاری باغات چای و مرکبات لنگرود

جهت دریافت خدمات ساخت ویلای کوچک در باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

فرامرز مصطفوی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به خسارات وارد شده به شهرستان لنگرود در پی وزش باد گرم شدید، اظهار کرد: طی سه روز گذشته 26 واحد مسکونی و 20 واحد انباری و تجاری دچار خسارت بالای 40 درصد شده است.

وی همچنین از خسارت باد گرم به باغات و اراضی جنگلی شهرستان لنگرود اطلاع داد و اضافه نمود: وزش باد گرم موجب آتش سوزی در سه هکتار از باغات چای و 16 هکتار از باغات مرکبات لنگرود شده است.

معاون برنامه ریزی فرماندار لنگرود با بیان اینکه برآورد اولیه میزان خسارت وارده شده به شهرستان یک میلیارد و 100 میلیون تومان بوده است، اظهار داشت: احتمال وزش باد تا سرانجام امروز وجود دارد و لذا میزان واقعی خسارات طی روزهای آینده و به دنبال کارشناسی بیشتر اعلام می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 6883

به "آتش سوزی 19 هکتاری باغات چای و مرکبات لنگرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی 19 هکتاری باغات چای و مرکبات لنگرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید