طراحی لوگو: چگونه مشکل گیر کردن آیفون روی لوگوی اپل را رفع کنیم؟

به گزارش طفره، آیا آیفون شما روی لوگوی اپل گیر نموده است و به شدت نگران هستید؟ در ادامه به راهکارهایی برای خلاص شدن از دست این شرایط می پردازیم.

طراحی لوگو: چگونه مشکل گیر کردن آیفون روی لوگوی اپل را رفع کنیم؟

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

اگر در حال آپدیت است، باید شکیبا باشید

گاهی اوقات در نگاه اول به نظر می رسد که آیفون دچار مشکل شده اما اگر در حال نصب یک آپدیت سنگین هستید، چنین چیزی کاملا طبیعی محسوب می گردد. در سایت اپل برای آن دسته از کاربران که هنگام نصب آپدیت نگران گیر کردن آیفون هستند آمده که قبل از انجام هر کاری، از عدم حرکت نوار پایینی لوگوی اپل طی یک ساعت اخیر اطمینان حاصل کنید. به همین دلیل در تقریبا تمام شرایط لازم نیست کاری انجام دهید و فقط باید شکیبا باشید.

آیفون خود را فورس ریستارت (Force Restart) کنید

زمانی که از گیر کردن آیفون روی لوگوی اپل مطمئن شدید، فورس ریستارت اولین کاری است که باید انجام دهید. برای فورس ریستارت با آیفون 8 و مدل های جدیدتر باید سه اقدام زیر را انجام دهید:

  • دکمه افزایش صدا را نگه دارید و سپس رها کنید.
  • دکمه کاهش صدا را نگه دارید و سپس رها کنید.
  • در نهایت دکمه پاور را آنقدر نگه دارید تا لوگوی اپل را ببینید و سپس رها کنید.

آپدیت یا ریستور آیفون با حالت ریکاوری

برای بهره گیری از حالت ریکاوری یا ریکاوری مود، به یک مک یا کامپیوتر ویندوزی دارای نرم افزار آیتونز احتیاج دارید. اول از همه آیفون را به کامپیوتر خود وصل کنید. برای قراردادن آیفون در حالت ریکاوری، همان مراحل مربوط به فورس ریستارت را انجام دهید اما به جای رها کردن دکمه پاور، آن را نگه دارید.

اگر کامپیوتر از macOS 10.15 یا نسخه های جدیدتر استفاده می نماید، در بخش Finder روی آیکن آیفون در قسمت کناری کلیک کنید. در macOS 10.14 و نسخه های قبلی و بعلاوه ویندوز، آیتونز را باز کنید و سپس بر روی آیکن آیفون کلیک کنید.

سپس باید از بین دو گزینه آپدیت و ریستور دست به انتخاب بزنید. با انتخاب آپدیت، آیفون صرفا آپدیت می گردد و تمام داده ها حفظ می شوند. اما در صورت انتخاب گزینه ریستور، تمام داده ها از دست می فرایند اما در ادامه می توانید به وسیله بک آپ آی کلاود یا بک آپ موجود در سیستم، داده های موردنظر خود را برگردانید.

رفع کردن مشکل با حالت DFU

در حالت DFU آیفون دیگر سیستم عامل iOS را اجرا نمی نماید. باید خاطرنشان کنیم که این آخرین راه چاره برای حل مشکل گیر کردن روی لوگوی اپل است و با انجام این کار تمام داده های آیفون را از دست می دهید. برای ورود به حالت DFU با آیفون 8 و مدل های جدیدتر، باید این مراحل را پشت سر بگذارید:

  • اول از همه باید آیفون را به کامپیوتر ویندوزی یا مک وصل کنید. در رابطه با احتیاج یا عدم احتیاج به آیتونز هم شرایط مانند اقدامات مربوط به حالت ریکاوری است. بعد از این کار در Finder یا آیتونز روی آیکن آیفون کلیک کنید.
  • برای سه ثانیه دکمه پاور را نگه دارید.
  • سپس در حالی که دکمه پاور را نگه داشته اید، به مدت 10 ثانیه دکمه کاهش صدا را نگه دارید.
  • دکمه پاور را رها کنید ولی برای 5 ثانیه دیگر دکمه کاهش صدا را نگه دارید.

با این کار صفحه سیاه آیفون را خواهید دید و این گوشی در Finder یا آیتونز قابل شناسایی می گردد. سپس با انتخاب گزینه Restore می توانید آیفون را به شرایط اولیه برگردانید. اگر در این شرایط لوگوی اپل یا عبارت Plug into iTunes را می بینید، در انجام این فرایند اشتباه نموده اید. پس باید این کارها را دوباره انجام دهید.

بردن آیفون به تعمیرگاه

اگر تمام این کارها را انجام داده اید و باز هم مشکل گیر کردن روی لوگوی اپل رفع نشده، پس چاره ای جز نشان دادن آیفون خود به تعمیرکار ندارید. این افراد هم ابتدا گوشی را از جهات مختلف آنالیز می نمایند و اگر مشکل سخت افزاری باشد، باید قطعه موردنظر تعویض گردد.

منبع: How To Geek

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 20791

به "طراحی لوگو: چگونه مشکل گیر کردن آیفون روی لوگوی اپل را رفع کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: چگونه مشکل گیر کردن آیفون روی لوگوی اپل را رفع کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید