ایلان ماسک: برای تیک آبی توییتر ماهی 8 دلار بدهید

به گزارش طفره، ایسنا: ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر برای تقویت اشتراک ها و وابستگی کمتر به عایدی تبلیغاتی، اعلام نمود این شرکت هشت دلار در ماه برای سرویس توییتر بلو که شامل تیک آبی احراز هویت است، دریافت می نماید.

ایلان ماسک: برای تیک آبی توییتر ماهی 8 دلار بدهید

ایلان ماسک در توییتی نوشت: سیستم ارباب و رعیتی فعلی توییتر برای افرادی که تیک آبی دارند یا ندارند، مزخرف است. قدرت برای مردم! سیستم بلو برای هشت دلار در ماه. وی بعلاوه گفت: این قیمت در هر کشوری بر اساس قدرت خرید، تنظیم خواهد شد.

علامت تیک آبی در کنار نام یک فرد در توییتر به معنای آن است که این پلتفرم تایید می نماید حساب مذکور متعلق به فرد یا شرکتی است که ادعا می نماید. توییتر در حال حاضر برای بیشتر کاربران رایگان است.

ایلان ماسک هفته گذشته توییتر را به مبلغ 44 میلیارد دلار خریداری کرد. از زمان خریداری کردن توییتر، ایلان ماسک برای انجام تغییرات در این شرکت شبکه اجتماعی، به سرعت دست به کار شده و مدیرعامل و سایر مقامات ارشد آن را اخراج نموده است.

سارا پرسونت، مدیر تبلیغاتی توییتر در توییتی خاطرنشان کرد هفته گذشته از سمت خود استعفا نموده است و به ابهامات برای آگهی دهندگان در مورد تغییرات این شرکت شبکه اجتماعی تحت مدیریت ماسک، اضافه نمود.

دالانا برند، مدیر تنوع و افراد در توییتر روز سه شنبه در پست لینکدین گفت: او هم هفته گذشته از سمت خود استعفا نموده است. نیک کالدوِل، مدیرکل فناوری های اصلی هم تایید کرد توییتر را ترک نموده است و شب دوشنبه پروفایل خود را به مدیر سابق توییتر تغییر داد.

به گفته منابع مطلع، لزلی برلاند، مدیر بازاریابی، جی سالیوان، مدیر محصول توییتر و ژان فیلیپ ماهو، معاون او هم توییتر را ترک نموده اند. برلند در توییتی، یک قلب آبی فرستاد اما به جزئیات بیشتری اشاره نکرد.

ماسک روز سه شنبه گفت: مشترکان با علامت تیک آبی در پاسخ ها، منشن ها و جست و جو، اولویت خواهند داشت و می توانند ویدئوها و صوت های طولانی تری پست نمایند. بعلاوه نصف بقیه کاربران تبلیغات می بینند.

وال استریت ژورنال روز سه شنبه به نقل از منابع مطلع نوشت که توییتر دیگر به مشترکان سرویس توییتر بلو اجازه نمی دهد به مقالات بدون تبلیغ دسترسی داشته باشند. این سرویس پیش از این به مشترکان اجازه می داد به مقالات برخی از ناشران بدون تبلیغات دسترسی پیدا نمایند.

اظهارات ماسک پس از گزارشهای رسانه ای مطرح شد مبنی بر این که وی در حال آنالیز فرآیند احراز هویت و اعطای تیک آبی است. توییتر سابق بر این تیک آبی را به افراد مشهور و برجسته بر مبنای معیار خودش می داد.

بیش از 80 درصد از کاربران توییتر در یک نظرسنجی اخیر خاطرنشان کردند برای تیک آبی، پول پرداخت نخواهند کرد. حدود 10 درصد گفته اند مایلند پنج دلار در ماه پرداخت نمایند.

توییتر پیش از این سرویس اشتراکی توییتر بلو را در ژوئن سال 2021 عرضه نموده بود که قابلیتهایی نظیر امکان ویرایش توییت ها داشت.

بر اساس گزارش رویترز، در بحبوحه برآورد که توییتر ممکن است به زودی دریافت پول از کاربران دارنده تیک آبی را به قیمت ماهانه 20 دلار شروع کند، استفن کینگ، نویسنده معروف در توییتی نوشته بود حاضر به پرداخت این مبلغ نیست.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 دی 1401 بروزرسانی: 3 دی 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 23508

به "ایلان ماسک: برای تیک آبی توییتر ماهی 8 دلار بدهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک: برای تیک آبی توییتر ماهی 8 دلار بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید