اولین چراغ فینالیست ها را مهدی زاده روشن کرد، سعید احمدی کنار رفت

به گزارش طفره، امیر مهدی زاده نماینده وزن 67- کیلوگرم کاراته کشورمان به فینال رقابت های کاراته وان اسپانیا 2019 رسید.

اولین چراغ فینالیست ها را مهدی زاده روشن کرد، سعید احمدی کنار رفت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، هفتمین مرحله از رقابت های لیگ دنیای کاراته از صبح امروز (آدینه) با حضور 737 کاراته کا از 89 کشور به میزبانی اسپانیا در سالن پاولوین شهر مادرید شروع شده است و تیم ملی ایران با ترکیب 10 کاراته کا در دو بخش مردان و زنان در این رقابت ها حضور پیدا نموده است.

امیر مهدی زاده نماینده وزن 67- کیلوگرم در چارچوب این مسابقات، در نخستین مبارزه به مصاف ولوزو کامیلیو از شیلی رفت و این ملاقات با نتیجه 3 بر 2 به خاتمه رسید. مهدی زاده در دومین مبرازه به مصاف حاج عامر یونس اولاد از بلژیک رفت و این ملاقات نیز با نتیجه 2 بر یک به صود کاراته کای شکورمان تمام شد. مهدی زاده در دور سوم استیون دا کاستا از فرانسه را که 3 طلای کاراته وان 2019 و طلای مسابقات قهرمانی دنیا را در کارنامه اش دارد، شکست داد. وی برای رسیدن به نیمه نهایی ماسا میچی فونا هاشی از ژاپن شکست داد. مهدی زاده در ملاقات نیمه نهایی برابر هینوتوشیهارا از ژاپن با نتیجه دو بر صفر به رجحان رسید و به فینال این رقابت ها راه یافت.

در این وزن سعید احمدی دیگر نماینده کاراته ایران در نخستین مبارزه، سامی انخایلی از اسپانیا را شکست داد. نایب قهرمان مسابقات دنیای پاریس در سال 2012، تورال آقالارزاده از آذربایجان را شکست داد، اما با باخت برابر حریف برزیلی از ادامه رقابت ها بازماند.

امروز در چارچوب این رقابت ها و دز وزن 50- کیلوگرم بانوان سارا بهمن یار به مصاف حریفان خود رفت. بهمنیار در نخستین مبارزه پیروز شد ربکاسی چروا از اسلواکی را با نتیجه 9 بر یک شکست دهد. در دور دوم، بهمنیار به مصاف شیائوشنگ از تایوان رفت و در این ملاقات نیز پیروز شد با نتیجه 4 بر صفر حریف خود را شکست دهد. بهمنیار در دور سوم به مصاف مورالس از اسپانیا رفت و این ملاقات با نتیجه 3 بر 2 به سود کاراته کای اسپانیا تمام شد. در ادامه این رقابت ها با شکست اوزونا مورالس از اسپانیا برابر سراب اوزچلیک از ترکیه، سارا بهمنیار از ادامه رقابت ها حذف شد.

نگین باقری کاتاروی کشورمان در مرحله دوم این مسابقات در صندلی هفتم نهاده شد و از ادامه رقابت بازماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 6138

به "اولین چراغ فینالیست ها را مهدی زاده روشن کرد، سعید احمدی کنار رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین چراغ فینالیست ها را مهدی زاده روشن کرد، سعید احمدی کنار رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید